Lehevaatamisi kokku

laupäev, 31. detsember 2016

Aasta 2016

2015 aasta viimastel päevadel mõtlesin tulevale, 2016 aastale ja tundisin, et sellest tuleb eriline aasta.
Selline powerit täis ja hästi teguderohke, suurte muutuste ja mida-kõike-veel aasta.

Tegelikult ei tulnud!
Oli selline kummaline aasta nagu polekski midagi juhtunud, selline paigaltammumise aasta oli.

Maailmas juhtus küll palju ja enamasti just negatiivset, aga minu enda jaoks ei toimunud otsekui midagi.

Plaane, mis ma omale märkmikku kirjutasin, jäid suurem osa teostamata. Ega ma püüdnudki neid nii väga täita. Ma isegi ei vaadanud seda märkmiku...

Otsisingi siin, kas ma blogis ka midagi lubasin, aga ei leidnud.
Ilmselt ei lubanud ma läbi blogi siis midagi, kuigi kusagil ajusopis on meeles, et oleks nagu justkui kirjutanud...

FB-s olin küll lubadusi jaganud:

1. Külastan rohkem sõpru
2. Tegelen rohkem lastega
3. Teen vähem tööd
4. Käin kõikvõimalikud arstid läbi, et oma tervisest korralik ülevaade saada
5. Hakkan aktiivseks tervisesportlaseks
6. Lähen säästureziimile
7. Loobun ebavajalikest asjadest
8. Teen ohtralt käsitööd

Polnud ma lubanud, et loen läbi nii ja nii palju raamatuid, käin seal ja seal kohas - tavaliselt luban ikka neid asju ka :)

Nendest lubadustest suutsin ma 100% täita ainult number 4 lubaduse - käisingi läbi kõik võimalikud arstid ja uuringud. Alates rinnavähi uuringutega ja lõpetades hambaarstiga.
Tervis korras nagu ponks, nii et võin täistuuridel uuel aastal oma plaane teostama hakata!

Lubadus nr 1 - külastan rohkem sõpru.
Sõpru sai külastatud, aga oleks võinud rohkem käia ja istuda. Ida-Eestis jäi käimata. Pühalikud vabandused. Jääb järgmise aasta lubaduseks :)

Lubadus nr 2 - tegelen rohkem lastega.
Lastega sai piisavalt tegeletud ja arvan, et rohkem oleks juba liig.
Tegelikult Johannaga peaksin vist ikkagi rohkem tegelema hakkama, sest Karolinil-Janelil olid selleks vanuseks ammu juba numbrid-tähed selgeks õpitud, Johannal pole neist aimugi. Samas ma olen proovinud õpetada, aga teda ei huvita. Ütlen talle "A", tema ütleb kenasti "A" ja kui kolm sekundit hiljem sama tähe kohta küsin, et mis täht on, vastab tema näiteks "S".
Ütleb ükskõik mis muu tähe, aga mitte õiget.
No ma 2017 aastal proovin need tähed-numbrid talle ikka selgeks õpetada :)

Lubadus nr 3 - teen vähem tööd
Selle töö koha pealt peab küll nüüd pilgu maha lööma. Olgugi, et ma üldse ei tahtnud rapsida, sai seda siiski tehtud. Hommikust õhtuni, mõnikord ka öösiti. Aga ma olen rahul - ikkagi oma aja peremees ja teen kõike (enam-vähem) täpselt siis, kui ise tahan. Kui tahan istun 20 tundi kontoris laua taga, kui tahan müttan ööpäev läbi talu juures.
Kokkuvõttes oli seda kontoris istumist tegelikult vähe, kõike muud rapsimist üleliia palju.
Uuel aastal ilmselt tuure maha ei tõmba.

Lubadus nr 4 - käin läbi kõik arstid
Nagu alguses selgus, siis see on ainuke täidetud lubadus - füüsiliselt olen terve nagu ponks, vaimset olukorda hinnata ei oska :D

Lubadus nr 5 - hakkan aktiivseks tervisesportlaseks
No minu tervisespordi karjäärist on küll asi väga kaugel!! Hirmsasti tahaks end liigutada ja trenni teha, aga aega lihtsalt ei jagu. Päriselt ka! Ilmselt on sellega sama lugu nagu raamatute lugemisega, et asju tuleb lihtsalt ümber sättida, küll selle trenni jaoks ka aja leiab, kui rohkem tahta!
Uuel aastal proovime, eksole :)

Lubadus nr 6 - lähen säästureziimile
Ma ütleks, et säästureziimiga on asjad tegelikult vist kontrolli all. Noh, kui vahepealsed Soome-tuurid välja arvata. Esiteks ei viitsi ma kusagil poodides ringi kolada ja teiseks ei olegi mul aega seal kolada. Aga uuel aastal püüan siis tublim olla ja rohkem säästmisele mõelda. Samas läheb selle säästmisega keeruliseks, kui arvestada, et tahaks selle remondi sügiseks valmis saada, eelarveks hindan 20 000 €
Tuleb ilmselt pangalaen kukile võtta, sest ma tõesti TAHAN sügiseks selle korteri valmis saada, aga paraku mul ei ole seda 20 000 euri niisama tagataskus vedelemas.

Lubadus nr 7 - loobun ebavajalikest asjadest
Loobuks küll kõikidest ebavajalikest asjadeks, aga sellega on see asi, et mul on oma kila-kola nii mitme korteri peal laiali, et mul puudub ülevaade, mis mul kõik olemas on. Nagu rotile kohane, siis ära ma midagi ei viska, sest kõike läheb ju vaja. Iseenesest saan ma ühe ajupoolega aru, et nii palju kila-kola ei ole tegelikutl vaja, aga püüa seda minu teisele ajupoolele selgitada.
Nendest asjadest loobun ilmselt siis, kui ükskord sinna Kuuendasse ära oleme kolinud ja seal iga asi oma koha on leidnud. Alles siis saab sorteerida mida võtta ja mida jätta.
Fakt on see, et asjadest, mida ma ei vaja, tuleb lahti saada.

Lubadus nr 8 - teen ohtralt käsitööd
Käsitööga läks ka nii nagu läks. Joosepile suutsin läbi häda ja vaeva teki valmis õmmelda, aga see oli ka kõik. Aeg, aeg ja veel kord aeg!
Taaskord - uuel aastal proovime :)

Ei tea, kas kunagi tuleb aasta, kus ma tõesti kõiki lubadusi täita suudan?
No kõiki oleks tegelikult vist liigne tahta, sest osad soovid ja tahtmised on mõnikord natuke ulmelised. Samas ma olen seda meelt, et unistada ja soovida tulebki julgelt!
Ütleme nii, et kui 80- 90% täidetud saaks, oleks tegemist juba supppper tulemusega.

Selles aastas oli parasjagu pettumusi, aga kõige suurem pettumus mulle endale oli see, et ei saanud ümber kolitud. Olin ju lastele lubanud, et jõuluks saame uude koju...Ei saanud ja see tegelikult kriibib mul seal kusagil hingesopis...
Küsimus ei olnud niivõrd rahas (või selle puudumises), kui kätes, kes remonti teinud oleks.
Uuel aastal ma seda jama enam läbi ei lase ja tööd hakkavad pihta kohe jaanuaris!!
Ai promessss!

2016 oli põhimõtteliselt pikk mõtiskluste aasta.
Seda võin küll öelda, et mõned asjad olen enda jaoks nüüd lõplikult lahti mõelnud ja uuel, 2017 aastal, on küll mõningad suuremad muutused tulemas.

Sõbranna (kes on sünniaastalt kukk nagu minagi) saatis mulle jõulukaardi ja kirjutas nii ilusti sinna lõppu:" Kukk toob uued tuuled - tuleb meie aasta!"

Tulebki meie aasta!

Sõbrad, teeme nii, et saadame selle vana aasta rõõmsalt ära ja läheme uude aastasse selle mõttega, et teostame ja viime ellu need asjad, mis meid tegelikult õnnelikuks teevad.
Jätame kõrvale need kartused, et mis teised arvavad või mida teised eeldavad.
See ei ole tähtis - Sina oled tähtis!

Mõnusat vana minekut!Ahhoi!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar