Lehevaatamisi kokku

laupäev, 31. detsember 2016

Vana aasta viimane päev

Täna hommikul oli kergelt jabur olukord - olin kell 6.30 üleval nagu kukulinnu! Uni läks lihtsalt ära.
Põhjus, miks ma tegelikult üldse ärkasin oli see, et Johanna krigistab läbi une hambaid. Käisime siin mõned kuud tagasi temaga hambaarstil ja hambaarst mainis, et ilmselt krigistab laps öösel hambaid. Mina ei olnud seda siis nagu tähele pannud, olgugi, et ta magab ju minu kaisus.
Nüüd viimased, 2-3 nädalat ma muud ei kuule, kui ainult hammaste krigistamist. Ei tea, kas ta on tugevamini krigistama hakanud või on minul nirum uni.
Miks ta neid hambaid krigistab - mina ei tea.
Tarkadelt lehtedelt lugedes on krigistamisel kolm põhjust: vale hambumus, hammaste lõikumine ja närvi-lihaskonna ebaküpsus.
Kaks esimest põhjust langevad ära, sest hambad on tal ammu lõikunud ja hambumus on samuti ilus:

Noh, on ju ilusad hambad

Ilmselt siis närvi- ja lihaskond areneb. Ise tunneb ta end hästi ja magab segamatult. Mina olen see loll, kes talle eriti tugeva krigistamise ajal sõrme suhu pistab.
No tõesti, selline tunne on, et lõhub kõik hambad ära!

Ühesõnaga selle krigistamise peale ärkasin ma täna hommikul üles. Alguses ei osanudki midagi peale hakata. Võtsin telefoni kätte ja vaatasin veits FB-s ringi, tegin sinna otsa veel paar mängu tetrist. Lõpuks otsustasin, et nii need asjad ikka käi - et lihtsalt tõusengi 6.30 üles! Olgugi, et peaks ju tegelikult vähemalt kella 11.00 magama :):)
Panin pea padjale ja hakkasin Unematit ootama.
Õnneks uni tuligi tagasi ja nö päriselt ärkasingi umbes 11 ajal.  Siis ajasin ka end kibekähku voosist välja, kasisin end ära ja kimasin linna poole, et õhtune toidukraam ära osta.
Mis tehtud, see tehtud, eksole :)

Eilsest õhtust nii palju, et tegin tüdrukute Robini-raamid valmis:

Janeli Robin vs Karolini Robin

Pealt tuleb sättida...

...alt vaadata, kuidas jääb.

Ega see pluusi ja piltide sättimine, ühele raamile, nii kerge polnudki. Kokkuvõttes tuli kõik pildid klaasi külge kinni teipida, et need alla vajuma ei hakkaks. Seda sellepärast, et pluus on ju paksem ja jätab liiga palju vahesid sisse. Esimese laksuga sättisin niisama pildi paikka, paigutasin pluusi peale, seejärel taustapaber, tagumine plaat, äär ja vajutasin otsad kinni. Lootsin, et tagune on nii tihe ja hoiab nö jõuga neid pilte seal kinni, aga tutkitki. Hakkasid kohe ära vajuma.

Kokkuvõttes sain raamid kenasti valmis. 
Nüüd on ainult tubasid vaja, kuhu seinale need riputada :)

Peale seda, vist kusagil kella 20 ajal võtsin end kätte ja hakkasin tööga seonduvaid asju tegema. 
Pean omale 7934583204126383793859230 paid tegema, sest sain peaaegu kõik tehtud. Peaaegu tähendab seda, et ainult üks asi jäi tegemata.
Noh, üks asi uude aastasse jätta, on parem kui seitse :):)

Üritasin kooli asju ka tegema hakata ja võtsin  referaadi tegemise ette, aga ei...see oli juba liig.
Aitab selleks aastaks! :)

Kell saab kohe-kohe kolm.
Istun hetkel kontoris ja mõtlen, et mida nüüd peaks peale hakkama...
Õhtuks valmistuma?
2016 aasta lubadused üle vaatama?
Uusi lubadusi välja mõtlema?
Niisama istuma ja mitte midagi tegema?

Õnneks mul mingit gigamegasupperhüpper vaaritamiskohustust ei ole, sest lähme küla peale vana-aastat ära saatma ja sooja toidu eest vastutavad võõrustajad. Mina võtsin suupisted enda peale.

Istungi niisama ja mõtlen, mis 2016 aastas head oli ja mis oleks võinud olemata olla.

Õhtuni :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar