Lehevaatamisi kokku

reede, 30. detsember 2016

"Kiired" päevad enne vana lõppu

Kiired jutumärkides, sest ainukese tõsiselt võetava tööpäeva, mis ma teha suutsin, oli teisipäev.
Siis panin hommikuks omale suisa äratuse.
Kell 8 oli äratus, kell 9 olin juba kontoris.
Tegingi reaalselt tööd, tublid 9 tundi!
Aplausid mulle Teie kõikide poolt :)

Põhimõtteliselt sain nende asjadega kenasti ühele poole, mille tähtaeg oli kohe uue aasta alguses. Hakkas parem tunne küll.
Tegelikult oleks veel kuus asja vaja ära teha, mis on otseselt tööga seotud (üks ulosotto, kaks vero  ja kolm tööinspektsiooni asja), aga ma ei suuda end kuidagi kokku võtta ja neid tegema hakata. Tegemist tegelikult väikeste asjadega ja usun, et saaksin nad kõik nii 5-6 tunniga kaelast ära, aga ei ole soont... Samas mulle nagu meeldiks see mõtte, et uuest aastast puhta lehena alustada. No ei tea, vaatan, kuidas ma täna soonele saan.
Praegu igatahes küll sellist tunnet pole nagu võiks tööd tegema hakata.

Koolitöid oleks ka vaja teha. Eile olin nii tubli ja tegin vähemalt ühe essee ära. Ajee! Samas mis siin ikka ajeetada, terve pika päeva peale suutsin ainult tunnikese nokitseda!
Kolm tööd oleks vaja veel teha (üks nendest referaat!), siis saaks kooliga ka uuest aastast puhtalt lehelt alustada.

Täna oleks see päev, kus ma nende asjadega tegeleda võiks, aga...

Ma olen praegu sajaga fotonduse lainel.
Suutsin selle imeteoga lõpuks hakkama saada ja pildid ära tellida.
Noh, samas panin ma ikka korralikult pange ka. Lappasin pilte ja paigaldasin neid rõõmsalt albumitesse, kui hakkasin mõtlema, et Johanna 1-aastase sünnipäeva pilte pole nagu silma jäänud.

Võtsin siis 2014 kausta lahti ja sain aru, et kõik 2014 aasta pildid on tellimata!!!
2013 on tellitud, 2015 ja 2016 ka!
Ja neid pilte pole üldse mitte vähe :

suured raamidesse, väiksed albumitesse

ainult üks pilt !

Praegu salvestangi just  Picture Happysse pilte, et 2014 aasta fotod ka ära tellida. Ei saa ju enne teiste piltidega albumites edasi minna!

Ennevanasti tellisin pilte Photopointist, aga Picture Happy on odavam, hinnad siis vastavalt 0,15 €/pilt va 0,085 €/pilt. Põhimõtteliselt kahekordne vahe. Ja kui tellida on nii suur kogus pilte nagu mul oli (kokku ca 1200 pilti), siis paneb hind asja paikka.
Kvaliteedil pole ka häda midagi. Mõni pilt on natuke liiga tume, aga elab üle.  
See tellimissüsteem on seal nii keeruline ja jabur (eriti minu jaoks, kes ma seda tehnikavärki eriti ei armasta), aga suure hädaga saab kuidagi ikka tellitud.

Kui ma esimene päev oma piltidega lõpetanud olin, siis jäi kontor maha täpselt sellisena:


Küll see kontor on ikka hea koht - lööd oma palagani lahti ja mitte keegi ei kõssa piiksugi, kui see palagan seal sedasi kolm päeva (või mitu nädalat!) laiali on :)

Ühesõnaga ma olen praegu täielikult pildinduse lainel ja kuna see laine nii harva peale tuleb, siis ei saa lasta sellel niisama ära minna.

Olgugi, et ma ei saa praegu albumitesse pilte edasi panna (mul peavad pildid ikka loogilises  ja ajalises järjekorras minema, mitte segamini), siis saan vähemalt pilte raamidesse sättida ja lisaks tüdrukutele Robini mälestusteraamid ka ära teha.

Vot nii!
Selle asemel, et ennast viimast korda veel kokku võtta ja need väiksed tööotsad ära teha, istun ma kontoripõrandal, kuulan oma soome iskelmät ja asjatan piltidega!
Samas ma olen viimaste päevadega oma õhtused magamaminekud ja hommikused ärkamised totaalselt segi ajanud (magama läinud 2-3 ajal ja ärganud 11 ajal), et mine sa tea - päev on veel pikk.

Tuleb äkki veel selle aasta viimane ime :):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar