Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 6. detsember 2016

Okseralli - ajee!

Kerge viirus on kallal või nii!

Reede öösel Johanna muudkui rullis ja rullis ja rullis ja rullis.
Tegin ta kõhule massazi, aga ikka rullis edasi ja seda seniks kuni kella viie ajal kogu voodi täis oksendas. No sealt tuli ikka korralikult seda kraami!
Vahetasin voodipesu ära, peale mida Johanna nagu lõigatult magama jäi.

Ise ei hakanud enam magama minema, sest kell 6 oleks nagunii äratus olnud, sest Karolin oli vaja Tallinna lennujaama viia. Kui oleks magama läinud, siis oleks ärkamine vist eriti raske olnud.
See voodipesu vahetus ja lapse pesemine oli mind juba nagunii korralikult üles äratanud, mis ma ennast ikka piinama hakkan, eksole.

Niisiis sõitsin laupäeva hommikul Tallinnasse - üks neiu saab meil siin Tsehhis väikest jõulupuhukust veeta! :) ) Tegemist on kooliprojektiga.

Tallinnast tagasijõudes läksin kooli. Nägu ja olemine oli endal selline nagu oleks rongi alla jäänud! Uni oli kallal ja väsimus oli suur.
Kuna tegemist oli praktilise tööga, siis ei tahtnud poppi ka teha. Ikkagi puutöö ja kes siis ikka poppi teeb, eksole.
Koju jõudsin miskit 15-16 ajal (kes seda enam mäletab!).
Olgugi, et mu kõht lausa korises näljast, ei viitsinud ma süüa võtta, vaid viskasin pikali ja jäin magama. Ma arvan, et sain mingi tunnikese magada, kui Johanna tuli, krabasin tema ka omale kaissu ja magasime koos edasi.

Kui ärganud olime, siis veetis Johanna praktiliselt terve õhtu mul süles, sest olemine oli tal kehv ja tuju oli nadi. Ta küll ei oksendanud, aga olek ei olnud just suurem asi.

Pühapäeval alustas Janeli oma okseralliga ja see kestis kuni öise magamajäämiseni. Ma ei kujutagi ette, kui tihti ma seda vetsu vahet käisin, et oksekaussi tühjendada. Oma miljon korda küll! Ok, see oli kerge liialdus, nii palju ikka ei käinud küll. Laps oli näost täitsa valge ja jummalast nadi on sellist olukorda pealt vaadata, kui tead, et ei saa teda kuidagi aidata ka. Tuli see päev lihtsalt üle elada. Esmaspäevaks oli tal juba parem ja eluvaim jälle sees. Kooli veel saatma ei hakka - lasen paar päeva veel kodus olla.

Olgugi, et ma olin täiesti kindel, et mind see okse ei murra, siis murdusin ka mina.
Minu kord oli esmaspäeval siruli maas olla. Algas see kell 3 öösel ja kestis kuni õhtuni välja. Olingi sõna otseses mõttes terve päeva voodis siruli. Enamus ajast kas oksendasin või magasin.
Läbi häda suutsin keldrist korvi puid tuua, et kaminasse tuli teha ja läbi selle siis tuba soojaks saada. Nii palju võimu ei olnud, et kööki ka tuli teha. Niisiis otsisin radika välja, et öösel jahe ei hakkaks.
Tavaliselt kütan nii, et hommiku poole on kaminas tuli all ja õhtu pole pliidil. Kui üks jääb kütmata, siis on veits jahe või nii.

Võtsin kõik oma jõu kokku ja käisin ka 4 km eemal poes söögikraami toomas. See oli kõva ettevõtmine, sest viimase asjana oleks ma tahtnud kuhugi poodi shoppama minna. Aga vaja oli sellist söögikraami, mis natukenegi sisse jääks - jäätis, kohupiim, jogurt, banaan.
Kui poeuksest sisse jõudsin ja seal mulle kaks "eriti heade" aroomidega meest vastu tulid, siis polnud mul muud teha, kui kiiresti õue joosta ja lähim nurgatagune leida...Njaa

Ütleme nii, et see eilne päev oli üks kohutav päev. Esiteks oli jõle kehv olla ja teiseks jäid mul sellest voodis vedelemisest kõik kondid (või olematud lihased) täiesti valusaks. Lõpuks ei teadnud enam millise külje peal magada, sest igalt poolt valutas. Ja see oli ainult üks päev! Ma ei kujutagi ette, mis siis saama peaks, kui mitu päeva või nädalaid voodis olema peaks!?

Kui ise siin sedasi siruli olin, siis mõtlesin Karolini peale ja soovisin, et temal mingit pisikut poleks. See oleks ikka eriti jube ja kohutav, kui ta seal Tsehhis sedasi oksendama peaks!?
Viimste andmete järgi on kõik korras - seega fui-fui-fui!

Kui täna ärkasin, siis oli olemine jummalast okei.
Tundub kuidagi uskumatu, et ühel päeval võib nii kehv olla, et tahaks lausa otsad anda ja järgmisel päeval on selline tunne nagu polekski midagi olnud. Käisin täna isegi kivi puurimas ja maad kaevamas :D


1 kommentaar:

  1. Mul muideks valutas ka terve keha pärast, aga see ilmselt seotudki selle viirusega - valuvaigisti aitas. Ja nii tuleviku tarbeks - kõhuviiruse ajal ei tohi piimatooteid tarbida, sest need hakkavad käärima ja tervenemisele hästi ei mõju. Võib süüa kuivikuid, veega keedetud riisiputru, banaani, küpsist (aga mitte magusat).

    VastaKustuta