Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 11. detsember 2016

Pilte Tśehhimaalt

Karolin jõudis reede õhtul reisult tagasi. Laps oli rõõmus ja roosa.
Tegelikult ta väga rõõmus ei olnudki, sest üks kingitus oli kadunud, mis ta õtsudele kaasa tõi.
Mis siin ikka, eks järgmine kord on hoolsam ;)

Siin natuke pilte, mis ma telefonist välja suutsin kaevata:





ühe ruumi lagi










Kui meie siin oksendamisega parasjagu siruli olime, siis lootsin, et Karolinil seal Tsehhis mingit pisikut küljes pole.
Ei olnud.
Aga see eest on ta alates täna hommikust voodis siruli maas.
Eile oli kõik veel vinks-vonk, käisime kontoris kuuseehteid meisterdamas ja puha. Täna on hommikust saati oksendanud.

Vaesekene, tal on koolis nagunii  paras ports töid vaja järgi teha ja nüüd veel see oksepidu ka siia otsa!

Ma olin sel nädala tubli ja kirjutasin tal  e-koolist õppimist päevikusse üles. Ma olin pehmelt öeldes üllatunud sellest mahust, mis kodus õppida antakse! See on ju julm!
Niimoodi ei saa arugi, et palju õppida on, sest ega ma ei kontrolli ju. Kui ta midagi ei oska, siis aitan ja mõningaid aineid õpime koos, aga kodusest õppimisest ja selle mahust mul tegelikult aimu polnud.

Ma üldse ei imesta, kui veerandi lõpus lapsed juba vaheaega ootavad! Lõpuks tuleb ju kerge kopp ette küll.

Huvitav, kas siis oli sama palju õppida, kui mina koolis käisin w ? :)
Ise nagu ei mäleta. Noh ega ma eriti õppida viitsinud kah! Kui mingi töö oli, siis põhirõhk oli ikka spikerdamisel või mõni muu ebaaus tee.
Olin ikka laisk ja lohe küll!! :D

Noh, ega´s muud, kui pühendame homse päeva õppimisele.

Õnneks mul ka need kiired ajad möödas (icc, icc!) ja läksin väiksele jõulupuhkusele :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar