Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 1. detsember 2016

Tegus eilne ja tegus tänane päev!

Eilne päev oli kuidagi eriti toimekas ja rõõmus. Justnimelt rõõmus.
Ma ei mäleta, millal mul viimati sedasi TERVE PÄEV nii hea tuju oli. Nagu aru saite, siis oli rõhk sõnadel TERVE PÄEV.
Mõnikord on kohe hommikuti see tuju ne rõba ne mjassa, aga üldiselt on nii, et päeva peale ikka midagi juhtub, mis selle tuju alla viib.
Eile oli niisiis üks rõõmus päev.

Samas ega tänaselgi päeval midagi viga polnud. Nüüd ju ikkagi paberiga maaler ja puha :D :D

Eilse päeva tegi  rõõmsaks see, et ma need jõuluasjad ikkagi üles leidsin ja see, et päike paistis ja see, et veerennidest vesi voolab ja meie küla kaunistatud jõulukuusk ja mõnus karge õhtu ja maaliring ja keraamika õhtu ja kodused piparkoogid ja see, et viitsisin selle kõrval õhtul tüdrukutele veel raamatut lugeda... Kui kell on juba kümme, siis armastan ma neile ikka öelda, et nüüd on magamise aeg.
Eile olin aga usin ja läksin lugesin ka veel peale kümmet.
Oeh, oli vast päev.

Jõuluasjad sai niisiis leitud! Ajee

Silmadeta päkad 

Johanna tiris eelmisel aastal päkadel silmad peast ära, nii et tegemist pimedatega :) Sorry, vasakpoolsel päkal ikka üks silm on :D
Ühesõnaga tuleb kontorisse remontima minna ja uued silmad panna. Nüüd on Johannal aju natuke rohkem ja ehk ei kipu silmi enam peast ära kiskuma. Tegelikult tahaks mõned päkapikud juurde ka meisterdada, sest mulle on need enda meisterdatud tegelased ikka eriti armsad. Hingega tehtud ;)

Aken kaunistatud

Mängib kuuske :)

Sokid on ka nüüdseks kenasti aknale sätitud ja seega võivad päkad jooksma hakata.

Üritasin pimedas meie küla kaunist jõulukuuske pildistada, aga ei oska pimedas neid kaadreid võtta! Oleks vaja koolitusele minna, aga kust see aeg veel võetakse, eksole!!
Noh, mingisuguse ettekujutuse ikka vast saab:



Tegusal teisipäevaõhtul sain alguses natuke oma "maali" viimistletud, sest kõik meie maalid läksid näitusele. Enamasti on inimesed oma tööde suhtes kriitilised, mina hindasin samuti oma tööd 3-aastase lapse tasemele :D
Peale seda, kui käsi õlivärvidega valgeks oli tehtud, sulandusin mõnusalt keraamika ja savi lainele. Tegime sellist mõnusat suurt kausikest kuhu ma jõulude ajal mandariine sisse hakkan panema. Kuna aega jäi veel ülegi, siis üritasin seebialust ka meisterdada. Mis nendest kokkuvõttes välja tuleb, seda näeme siis, kui need ahjudest läbi on käinud :)

Monet :D

Jõulukausike ja kirju seebialus


Mustritega ja puha

Ma ei teagi, mis kell ma oma ringidest tagasi jõudsin (vist kusagil kaheksa ajal), aga see ei tähendanud veel õhtu lõppemist. Siis ootasid mind kodus kolm põrsakest, kes kõik piparkooke teha tahtsid. Kuna ma olin samal päeval just põrandad kõik ilusti puhtaks tõmmanud, siis mis mul sai lagastamise vastu olla, onju ? (kerge iroonia enda üle). Samas olin ma nii tark, et ei hakanud tolmuimejat kokku korjama vaid jätsin välja. Mul see veesüsteemiga tolmuimeja ja ega kogu aeg viitsi seda kokku-lahti katkuda. 
Ühesõnaga, kes tahtsid päkerdada, need ka said :)

Teisipäevased piparkoogid

Peale 20 minutit - jäägid mulle :D

Teisipäevased piparkoogid valmisid Marite poolt saadetud (ja tema enda tehtud) taignast. Lastele see eriti ei meeldinud, sest see polnud päris tavaline, vaid koos apelsinikoortega. Kui tavaliselt süüakse mingi osa taignast juba toorelt ära, siis sel korral mitte ja seetõttu manguti, et "õiget" taigent ka ikka tooksin. Oleme alati Teele taignast teinud - hea maitsega ja seisab hästi koos ka. 

Ei hakanudki mingit kauget tulevikku ootama - kui täna õhtul oma viimaselt maalrikoolituselt koju jõudsin - hakkasime taas piparkoogitama.

Kolmapäevased piparkoogid

Natuke jahu on veel puudu 

Millised on Johanna piparkoogid? 

Täna võtsin poest ainult ühe pakki seda taiget, sest olen varasematest aastatest juba õppinud, et ei tasu lolliks minna ja sada pakki kokku osta, sest 20 esimest minutit on lõbus, peale seda tüdinetakse ära. Oli see eile nii ja ka täna. Seega üks pakk päevas on täpselt paras port. Eilne kogus oli muidugi suurem ja seetõttu jäi mulle ka rohkem küpsetamist. Täna saingi vist ainult kaks korda rullida.

Ühesõnaga piparkoogi küpsetamistega olema rõõmsalt ühele poole jõudnud, homme hakkame glasuuritama.

Täna oli siis see tore päev, kus ma mööda kanalisatsiooniauke ronisin :D
Tegelikult neid vist ei nimetata kanalisatsiooniaukudeks, sest seal voolab ainult sadevesi, aga sorry, ma tõesti ei tea, kuidas see õige nimetus on.
Ütlen ausalt, et suurem inimene polekski sinna aukudesse mahtunud ja seega olin mina see ainuõige inimene sinna ronima! 
Ok, mahtunud kindlasti oleks, aga kükitada ja seda jama sealt välja korjata poleks õnnestunud. 
Isegi mina sain nibin-nabin seal oldud. 
Igakordne rõõm oli see, kui aukudest vesi voolama hakkas. Ilusti oli näha, et ühest tuli ja teise läks. Pole siis ime, et igapool kõik märg ja niiske on, kui vesi kusagile liikuda ei saa. 
Kõiki auke ei jõudnud läbi käia, seega saab millalgi veel natuke "sukelduda".
Lisaks teeb rõõmu see, kui sa oma silmaga näed, kuidas varem keldrisse voolanud vesi nüüd mööda veerenne eemale voolab.



Must kuld :D

Voolab kenasti eemale :)

voolab "kenasti" keldrisse :(

Ma ei olnud üldse sellega arvestanud , et juba taas restaureerimise nädalavahetus käes on (alles see ju oli!). Tuleb välja, et on, seega neljapäev, reede, laupäev peab kooli minema.

Homme oli mul muidu plaanis hommikul nende veerennidega jännata, lõunast juuksurit külastada (kevadest saadik olen juba tagaotsitav ja jooksen ringi nagu õuduste öö!), natuke töö asju ajada (kaks kokkusaamist), õhtul kooli advendikontserdile minna ja seejärel kodus piparkooke glasuuritada.

Hommikused plaanid tuleb niisiis ümber mängida ja kooli minna. Lõuna ajal tuleb koolist natuke poppi teha ja juuksuris ära käia, peale seda muidugi tragi tüdrukuna kooli tagasi minna. Õhtused toimetused jäävad jõusse nii nagu need plaanitud olid.

Reede tuleb vist selline rahulik päev...Rõhk sõnal vist :):)

Laupäeval pean ka hommikul koolist veits poppi tegema, sest lähen Karolini lennujaama viima. Üks preili saab nimelt meil siin kooli kaudu Tsehhi reisida! :)
Tegemist tuleb vist terve popipäevaga, sest see on natuke pikem sõit, kui suts sinna ja suts tagasi.
Ma pole oma miljon aastat lennujaamas käinud!
Kas ma seal üldse kunagi käinud olen?! Ilmselt mitte, sest lennukiga lennanud ma ju ei ole! Samas mulle meenub, et olen sealt kunagi autoga ikkagi läbi sõitnud...
On teed kõik ikka valmis ehitatud, tupikuid pole?  Kuidas ma sinna üldse sõidan? :D
Vot see kodutöö tuleb mul nüüd homme-ülehomme selgeks teha :)

Aitab küll sellest vatramisest, niigi pikaks juba läinud :)

A, noh ma moka otsast juba mainisin siin alguses, et tänasest sai maalrikursused läbi. Saime oma läbitud kursuse kohta paberid ka, ikkagi koolitatud maalrid ju :)

Kui varem tundus pahtli tegemine nagu kuuteadus ja arvasin, et mina selle segamisega küll hakkama ei saa, siis nüüd tean, et see on üks lihtsamaid asju. Pole mingit kuuteadust. Vesi ämbrisse, pulber peale, ära segada ja pahtelda palju süda lustib.

Võin öelda, et sain kursustelt ikka väga palju teadmisi. Samas mul polnudki sellel alal mingeid teadmisi ja imelik oleks, kui ma poleks neid saanud! :)
Olen igatahes väga, väga, väga, väga rahul, et kursustel osaleda sain.
Pottsepa kursuste osas ei ole mul endiselt mingit infot!? Saan siis sinna või ei saa - ei tea! Olen juba mitu korda kirjutanud ja vastuse saanud, et mind informeeritakse, aga siiani ei midagi.
Homme lähen koputan uksele ja küsin järgi ;)

Nüüd küll aitab!

Tuleb sussi sisse sahistama minna - 1.detsember on juba käes ja seega päkapikkude aeg ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar