Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 22. detsember 2016

Jõulupeod peetud ja vaheaeg alanud!

No nii - vaheaeg on alanud. Ajee!
Johanna jõulupidu oli eile, Janelil-Karolinil täna. 

Tunnistused olid ilusad - Janelil kõik viied, Karolinil neli nelja - tublid tüdrukud :)
Karolinil oli sügisel ka neli nelja ja üritasime jõuluks neid vähemaks saada. Aga noh - ei õnnestunud. Tuleb kevadel uuesti proovida :)

Arvasin, et Johanna hakkab peo ajal  minu juurde tahtma, sest ta on mul see nädal köha-nohu tõttu kõik päevad kodus olnud. Jõulupeole otsustasime ikkagi minna. Eeldasin, et on nende mõne päevaga äkki memmekaks hakanud ja tahab minu süles istuda. Ei olnud midagist - käis jõuluvanalt kommipakki välja tantsimas ja tegi hiljem jõuluvanaga pilti kah :)


Pailapsiin

Tantsis jõuluvanale :D 

Janeli-Karolini jõulupeod olid täna. Janelil varem, Karolinil hiljem.

Kui Janeli jõulupeole pääsesime löögile ja sain ka mõned klõpsud tehtud, siis alates 5.klassist oli tegemist juba praivet paartiga, sinna me ei saanud :D  ja seega klõpsud puuduvad. 
Õige kah - suured inimesed juba, saavad omaette pralletada.
Kusjuures ma ei mäletagi, et meie jõulupidudel emad-isad vaatamas olid. 
Hm, algkoolis siiski olid, sorry ;)

Punt jäneseid

Päkapiku diskents

Teenivad kommikotti välja

Kooliga võib selleks aastaks asjad asjad  lukku panna. Jõulud on ootamas. 
Kingitustega muresid pole, nendega on asi kontrolli all. Lubasin kinkide peale muidu raha mitte raisata, aga sorry - ma olen ka inimene :D :D 
Proovin järgmisel aastal uuesti - äkki siis õnnestub!
Sain Johannale ka tema ussi. Ajee! 
Kui esialgu kirjutasin, et Haapsalus ei ole, siis eksisin - ega Haapsalu ainult Rannarootsit ja Kaupsi tähenda. 
Tuleb mujale ka ikka vaadata. Olime valmis juba Tallinna minema, aga otsustasime igaks juhuks enne teistest poodidest ka tsekata.
Jumal tänatud - ma poleks seda Tallinna reisu küll viitsinud ette võtta! See oleks küll tuju ära rikkunud. 
Ühesõnaga uss on olemas!

Homme lähme metsa kuusejahile :)

Kuna meil on ruumiga suhteliselt tuuga ja see ainuke potilill on ka nii suureks kasvanud, siis piirdume umbes meetrise kuusega. Aitab meile sellest küll :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar