Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 19. detsember 2016

Aastane tolmukiht!

Kes tahab näha kuidas näeb välja aastane tolmukiht, see võib paari-kolme päeva jooksul minu juurest läbi astuda :D :D
Õpetan, kuidas sedasi koguda saab :D :D

Nali naljaks, aga ma ei ole juba aasta aega sektsioonilt tolmu võtnud. Nüüd, kus esimene jõulukaart on juba kohale jõudnud, tuleks vist riiul tolmust ikkagi puhtaks pühkida.
Noh, et uus tolm kogunema saaks hakata :)

Kusjuures see tolm ei näegi väga õudne välja. Ja ei sega ka.
Asjad on rahulikult riiulil ja kõik on elus-terved.

Ennevanasti tõmbasin ma iga jumala nädal tolmu. Iga jumala nädal!
Ilmselt polnud mul siis eriti palju muid tegemisi, kui viitsisin kogu seda tilu-lilu sealt eest ära tõsta ja hiljem tagasi panna.

Eks ma aeg ajalt tegelen selle koristamisega, seal hulgas ka tolmuvõtmisega, aga miski pärast on sektsioon see, mis minu kätt eriti ei näe. Teleka alt tõmban küll ära, sest see tolm riivab seal eriti hästi silma.

Nüüd võtan selle püha toimingu taas ette ja tõmban sektsiooni tolmust puhtaks :) Ajee!

Ise panime ka täna esimesed kümme jõulukaarti juba teele.
Sellel aastal me väga palju kaarte ei meisterdanudki. See õige tuhin ei tulnud nagu peale, aga õnneks oli eelmisest aastast nii palju ette tehtud.
Sel aastal meisterdasime kaarte ainult ühe päeva:

Johanna meistriteosed

Janeli meistriteosed

Karolini meistriteosed

Minu meistriteosed

Terasem silm fikseeris selle ära, et ma pole isegi postmarkide kleepse ära raatsinud visata - ka need on käiku läinud! :) 
Ma olen ikka tõsine rott - kõik tuleb alles hoida, sest millalgi läheb neid ju vaja.

Nüüd on küll üks hädajuhus tekkinud. 
Nimelt kinkisime eile vennalapsele puldiga ussi. Johanna läks sellest nii äksi täis, et ei saanud eile magamagi minna - tema tahab endale samasugust! 

Haapsalus ma sellist enam leidnud ei ole. Äkki kellegi terane silm leiab sellise ussi kusagilt mujalt poest ja annab mulle teada. 
Kui keegi on eriti julge, siis võiks selle nii igaks juhuks ära ka osta - ausõna, ma üle ei lase :):)

Uss ise on selline:




Tänkju :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar