Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 11. veebruar 2014

Väike sünnipäev - pool miljonit klikki!

Ikkagi ilus ümmargune number ju.

Enam ei ole, nüüd juba natuke rohkem ;)

Kui ma blogiga alustasin, siis ei osanud ma muidugi arvata, et nii palju lugejaid tekib.
Keskmiselt on päevas 600-700 lugejat.

Viimased kolm päeva on lugejaid tegelikult 2000-3000 olnud, aga see tuleb sellest, et paar kirjutist on jälle ringlusesse lastud (palga teema (avaldades kogus ca 16 000 klikki), ja see jutt, kus kirjutasin sellest, kui palju meie lapsi üle lahe sõidab (avaldades kogus ca 24 000 klikki).

Mõte oli see, et kirjutan iseendale ja sõpradele (kes saavad asjadega kursis olla).
Tulime me ju põhimõtteliselt telgiga Soome korterit hankima/otsima :):):)
Endal oli põnev teada, kuidas siis minema hakkab, sõpradel samamoodi.

Ligi aasta oligi blogi vaikselt minu ja sõprade pärusmaa.
Seda sinnamaani kuni keegi selle kuhugi portaali üles pani (kuhu - seda ei mäleta...vist perekooli) ja siis pandi järgmisse portaali ja veel kord järgmisse.
Nüüd aeg ajalt pannakesegi tekste kuhugi üles.
Kas siis mõnitamiseks või positiivseks näiteks.
Kui ma varasemalt vaatasin kuhu mu jutte üles riputati (ja sealt ka kommentaare lugesin), siis enam ma seda ei tee.
Juba ammu ei tee, aasta kindlasti mitte.
Positiivsust on üldjuhul vähe, kaka loopimist aga meeletult.
Lihtsam on seda jama mitte lugeda ;)

Täna täitus niisiis pool miljonit, tagasi kolides peaks miljon koos olema ;)
Kui ma samas taktikas jätkata viitsin nagu praegu, siis vast küll.

Aga mis neist klikkidest, see on kõigest statistika ;)

Läheme olulistema teemade juurde nagu näiteks Janeli ja kapslid.

Oi, kuidas me täna Janeliga vaeva nägime, et see kapsel kõhtu saada!
Ta lihtsalt ei neela seda alla ja kogu lugu. Ütleb, et ei saa, sest liiga suur on.
Kaks tundi läks aega, enne, kui asjaga ühele poole saime.
Kujutate ette?! KAKS TUNDI.
Laps oli traumeeritud, mina ahastuses.

Ta paneb kapsli suhu, joob morssi peale ja hakkab seda siis suus ringi ajama, mitte ei neela alla ja nii 100 korda järjest.
Lõpuks on kapsel täiesti pehme ja lödi.
Ise ta muidugi nutab hüsteeriliselt, mina samamoodi (mitte küll hüsteeriliselt, aga ikkagi).

Hakkasin mõtlema, et äkki müüakse väiksemaid kapsleid, mis on seest tühjad.
Noh, panen selle suurema kapsli sisu mitmesse väiksesse, siis parem neelata.
Ei tea, kas on või ei ole.
Kui sellist asja ei ole veel välja mõeldud, siis keegi peaks selle omale repertuaari võtma ;)

Jätsime asja vahepeal poolikuks.
Mõtlesin, et ootan Tarmo koju ära - äkki temal õnnestub mingi imenipiga teda neelama panna.
Kapsel vedeles köögilaua peal ja selle ajaga, kui Tarmo koju jõudis oli see uuesti kõvaks kuivanud (kui nii võib kirjeldada).
Tarmo segas kapsli jogurti sisse ja viis jogurti Janelile. Talle me ei öelnud, et kapsel seal sees on.
Sai ta muidugi kohe aru, et asi õige pole ja hakkas konkreetselt sealt seest  seda otsima.
Leidiski.
Pani suhu ka (sest me ju käskisime), aga ajas samamoodi seda suus lihtsalt ringi.

Kuna jogurt ei aidanud, läksime uuesti morsi juurde ja sama trall algas otsast pihta - kapsel suhu, suu morssi täis. Ainuke vahe oli see, et ta ajas end öökima ja sülitas kogu kupatuse suust välja.
No täielik masendus tuli peale.
Selle ajaga oli kapsel jälle lödiks läinud.

Võtsin uue jogurti, kus puuvilja tükid ka sees olid ja näitasin talle, et see kapsel on ju sama suur nagu puuvilja tükid, et tal tuleb see lihtsalt alla neelata.
Segasin kapsli uuesti jogurti sisse ja andsin talle ampsu.
Olgugi, et kapslit selle ampsu sees ei olnud, hakkas ta seda jogurtit suus ringi ajama.
Ütlesin, et neelaku jogurt lihtsalt alla, nii nagu ta normaalselt jogurtit sööb. Et ta ei pea selle seest kapslit otsima.
Järgmise ampsu neelas juba normaalselt alla, kolmanda ka ja seejärel neljanda.
Neljanda ampsuga koos läks ka kapsel! :):)
Ta ei saanud arugi.
Kui ma ütlesin, et rohi on juba kõhus, siis tal läks nägu kohe rõõmsaks, sest midagi hullu ju ei olnudki.
See oli kergendus. Päriselt ka.

Vahepeal oligi küll selline tunne, et lapsel tuleb pea kiilaks ajada ja kreemidega seda tralli jätkata.
Kiilaks sellepärast, et suheliselt raske on seda kreemi sinna pähe panna, kui juuksed ees on. Lisaks ei saa aru, kas on ikka igale poole pandud või mitte.
Vägisi ei saa ka ju rohtu alla neelama panna!
Rohu võib küll vägisi suhu toppida, aga alla neelamist ei saa ju sundida.

Õnneks sai Janeli ka aru, et jogurtiga süües pole midagi hullu.

Ma enne ei hõiska - ootame homse õhtu ka ära ;)

Täna tuli mul juba kell 21 unekas peale ja olekski magama läinud, aga ei saanud minna - sissekanne oli ju kirjutamata ;)

Nüüd siis magama.
Minu kohta suhteliselt vara ;)  Aga olen aru saanud, et need 5-6 tunnised ööuned laias laastus hästi ei mõju ja pea on hommikuti palju värskem, kui uneaeg sinna 8 tunni piiri jääb ;)

Und mulle ;) Ja Teile ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar