Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 26. veebruar 2014

Olen öises vahetuses

Hahahhaha, olen täna öises vahetuses!

Susser magas 18 ajal oma õhtust uinakut, kui tundsin, et Unemati viskab mulle ka kühvliga und silma.
Kuna õhtul oli plaanis paar kiiremat palga-asja ära teha, otsustasin ka väikse uinaku teha.
Natuke värskem pea on ikka parem, kui mittemõtlev pea, eksole.

Noh, nii oligi :D
Ärkasin 21.30! Panin 3 pool tundi, nii et silm ka ei pilkunud.
Kui magama läksin siis ütlesin Tarmole, et ta mu 19 ajal üles ajaks. Tuli ja ajas, aga ma ütlesin, et tukun natuke veel, sest õhtul pean nagunii pikemalt üleval istuma.
Kui ta juba 21.30 tuli, et Johantsu magama panna, siis komandas ta mind voodist välja ja ütles, et mu öine vahetus algas :D

Täna istun ilmselt 3-4-5-ni, kui mitte hommikuni välja ;)
Olen äkki tubli naisuke ja keedan mehele hommikuks kohvi ning teen võileivadki valmis ;)

Ega´s muud, kui töörõõmu mulle!

Kes magama - neile kaunist und :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar