Lehevaatamisi kokku

reede, 7. veebruar 2014

Tugitooli-olümpia ametlikult alanud

Ma usun,  et suuremale osale minu blogi lugejatest ei lähe olümpia vist suurt korda ja seetõttu on selle kirjutise lugemine tõenäoliselt aja raiskamine ;)

Alustama peab sellest, kui Eestil ka head ajad olid ja olümpialt medalid tulid.
Üks nendest medalitoojatest oli ju Meie Kiku.
Mul on Kristinast praegu NII, NII, NII, NII, NII kahju!!!!!
Milleks talle seda jama korraldatakse??!
Kes seda tellib?
See ei ole ju normaalne, et niisama lampi avatakse proove ja, ülla-ülla, avastatakse mingi "paha" molekul!
Torino olümpial olid proovid puhtad ja korras, aga nüüd, 8 AASTAT HILJEM, tuleb järsku välja, et ühes proovis on mingisugune "paha" molekul.
Et korjame medalid ära!? Kingime "astmaatikust"Maritile?
No tere taevas!
Mina olen igatahes 110 % Kristina poolt ja usun, et ei olnud midagi.

Mina, keda see asi üldse ei puuduta, tunnen end halvasti. Mis Kristina veel tunda võib?
Ma ei tea - tahaks talle kohe pika ja lohutava kirja kirjutada.
Ma mäletan, et kunagi ta ei meeldinud mulle üldse. Kaasa elasin, aga ise ta mulle ei meeldinud.Ta olek või midagi oli sellist, mis vastu hakkas.
Aga peale seda, kui ta esimest korda sellesse dopingujamasse segati, siis hakkas ta mulle meedlima.

Kummaline tundub see, et Norra "astmaatikutel" on alati kõik korras, olgugi, et kasutatakse igasuguseid ravimeid.
Need Norra "astmaatikud" peaksid oma ravimitega paraolümpial võistlema, mitte tervetega ühes pundis olema!

Hea küll, uus olümpia - uued medalid
(mis 10 aasta pärast kõigilt ära korjatakse (naerab irooniliselt), sest avastatakse "pahasi"molekule).

Seda olümpiat on mul siis luksus lausa otsast lõpuni vaadata. Isegi nii, et ühtegi ala ei peaks vahele jätma. Iseasi, kas ma kõike muidugi vaadata viitsin.
Samas vaatasin eile lumelaua hüppeid ???? !!! Möhh! :D
NB!Olümpiavõistlused algasid juba eile, olgugi, et ametlik avamine on täna ;)

Mina elan põhiliselt Kaisale kaasa (Mäkäräinen), sest me oleme ikkagi ühe ja sama ala esindajad :D:D:D
Eks meie esindajatele elan ka kaasa, olgugi, et midagi suurejoonelist vist loota ei ole.
Ma arvan, et meie parim esindaja saab 8-10 koha ja selleks on keegi laskesuusatajatest.

Ega´s midagi - vaatame avamisi edasi.
Siiani on päris suurejooneline olnud - Vova pole rahaga kokku hoidnud ;)

Loodame, et keegi siis mingit rünnakut ei korralda ja mängud ikka normaalselt peetud saavad.
Mis olümpialinnast peale mänge edasi saab, see pole enam Vovtsi mure:

http://sport.err.ee/v/om2014/16f9d845-aa40-4930-b71d-a6c2804c25b7




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar