Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 3. veebruar 2014

Askartelu nurk - korras ;)

Võtsin Jaanuari nimekirjarõõmsalt veebruarikuusse kaasa.
Olin täna aktiivne ja koristasin oma askartelu nurga ära. Ajee :)

Askartelu tähendab meisterdamist ;)
Meisterdamise alla pean ma silmas siis kaartide tegemist - millegi teisega pole ma siin Soomes suurt tegelenud.
Noh, õmblemisega ka, aga see on omaette kategooria.

Mulle meeldib igasugu asju ise teha.

Ma unistan siin vaikselt sellest ka, et kui ükskord Eestis tagasi oleme ja ma rõõmsalt oma firmas "tööl käin", siis annan ma omale mõnikord ikka vaba päeva ka.
Ja need vabad päevad veedan ma  oma "töökojas" - meisterdan kaarte, nikerdan puutööd, keedan seepi, pakin ravimraimi, õmblen.
Küllap teeks midagi veel, aga kohe, hopsti, ei tule kõik meelde.

Ma olen kogu aeg selline olnud, kes ise ka midagi teha tahab.
Ja ma olen täiesti raudpolt kindel, et kui ma peaksin kogu aeg kabinetis istuma ja paberitööd tegema, siis viskaks see mul üsna ruttu kopa ette.
Mulle selline ainult kabinetis istumine ei sobi.

Ühesõnaga ma loodan, et peremees viitsib mulle mingi väikse tarekese püsti lüüa, kus ma oma käelist tegevust arendada saan. Mine tea, äkki hakkaks see ka kunagi raha sisse tooma :)
Ideid ju igasuguseid.

Selle käelise ala olen ma emalt pärinud. Ta nikerdab ka igasugu asju. Näiteks selliseid:

Modell esitleb sellist kadaka-ketastest kasti

Kuidas Teiel kõik see meeldiks ?

sees on sametjas riie

sauna vol 1

sauna vol 2

tuppa 

Soomes rohkem kraami pole, aga ta teeb igasuguseid küünla-aluseid ja hambatikutopse ja igast muid asju ka. Kui Eesti lähen, siis teen pilte ja teen eraldi jutukese - äkki mõni nikerdus leiab omale uue kodu ja ema omale veidi lisaraha :)

Kellel huvi  on, siis küsige aga ;)

Tänane teema oli ikkagi askartelu nurk - lähme selle juurde tagasi ;)

Sain selle nurga niisiis korda ja tean taas, kus miski asi on.
Seda seniks, kuni tüdrukud tuuri jälle üle käivad :)

Sellistes asjadest mina oma kaarte siis meisterdan:

Kartong - see põhiline ;)

VÄGA hea ja tugev kartong. Ma ei teagi, mis mõõt see on, A4 suurem, aga A3 ka päris ei ole. Ühes plokis 25 lehte. Väga ilusad värvid kusjuures ;) 
Maksab ainult 2,50 €  (Lidl´ist ostetud).
Selle kohta võib tõesti AINULT öelda, sest juba üks kartongileht (lahtiselt) maksab 0,70 €
Ma olen ka jumalast hea ostja! Iga kord, kui poes käin (ja neid juhuslikult müügil on - alati ei ole), siis võtan 2 plokki. Kolmapäeval käisin poes, võtsin 2! Eile käisin poes, võtsin ! Eelmisel kolmapäeval võtsin 2!
Ja, kui nüüd kolmapäeval ujuma lähem, siis võtan ka 2, äkki isegi 3 :D
Isvssver-sussver, kui ma tean, et mul neid nagunii vaja läheb, võiks ju siis kohe 10 võtta! 
Ma omast arust arvan, et kui ma korraga vähe võtan, siis maksan vist vähem :D


aerosoolid, paelad, värvliimid

Aerosoolid ja paelad Tiimarist 50% alega ostetud. Läks pankrotti ja siis oli hea igast kraami osta ;)
Aerosoolid pole muidugi kaartide jaoks. Need teiseks otstarbeks ostetud ;) Sellest praegu ei kirjuta, sest see teema tundub praegu natuke ulmeline. Kui see enam nii ulmeline pole, siis kirjutan ;)

kujundite tegemiseks

Karbis olevad lõikurid ostsin millalgi-kunagi Lidl´ist. Maksis minu meelest 14 €. 
Hinna ja kvaliteedi suhe on tasakaalus, kui arvesse võtta, et Fiskarsi üks lõikur maksab 5 €
Mina olen igatahes väga rahul.

kleepsud - tähtsuselt 2. kohal

Kleepsud peamiselt Prismast ostetud ja jõuluteemalised. Olengi ainult jõulukaarte teinud. 
Kuna Tiimarist sai 50% ka muud temaatikat ostetud, siis nüüd hakkan vast teisi kaarte ka tegema ;)
NB! Kui muidu maksab üks leht 1,50 €, siis peale jõule oli jõuluteemaliste kleepsude hind 0,50 €
Järgmisel aastal vähemalt tean, et peale jõule kohe poodi ;) 
Miks maksta 1,50 €, kui võib ka 0,50 €, eksole?

igast tilu-lilu kaunistused

NB! Tüdrukud aitasid sorteerida. Ise nad selle segi olid pööranud ;)
Põhimõtteliselt siis igasugu kaunistusi, mida kaartidele juurde lisada. Üleval vasakus nurgas siis kujundid, mis nende lõikuritega teha saab.

igast tilu-lilu kaunistuseks vol 2

Salhvakatest rebitud, riidest ja tapeedist välja lõigatud + spetsiaalsed kaunistused. Mustrikäärid, liimid ja muu vajalik kraam.
Mulle meeldivad need tapeedist välja lõigatud "pildikesed" (all vasakus nurgas).

ootevalmis kaartide põhjad ja valmis kaardid

Kui ma kaarte tegema hakkan, siis ma satun hoogu ja teen alati rohkem, kui vaja on. Nii kogunebki iga aasta natuke karpi ka. Tüdrukutega sama lugu (neil ka terve karp täis). 

igasugu erinevaid pabereid

ära ei saa midagi visata - kõik läheb käiku ;)

veel tapeeti ja paberit

Selline nurk siis minu kraamile

Sada aastat juba mõtlen, et peaks sinna väikse kapi ostma - oleks vähe viisakam ja tolm ka ei koguneks asjade peale...

Noh, äkki teise saja aastaga saan selle kapi ka ostetud ;)





5 kommentaari:

  1. Väga lahedaid asju teeb sul ema :) tore käsitöö nurgake ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen Sinuga 100% nõus. See on ainult piskuke nendest, mis teeb. Rohkem Soomes neid asju kaasas pole ;)

      Kustuta
  2. Ma tunnen end eriti laisana, kui Su postitusi loen. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei pea tundma ;)

      Usu, ma olen ka vahepeal selline laiskvorst, et ei viitsi midagi teha.

      Kohe-kohe hakkab olümpia, siis ei kavatse ma lillegi liigutada ja varsti peale seda hakkab kevadväsimuse hooaeg :) Samas peale seda hakkab jälle suve hooaeg :)

      Ei, ei , ma kogu aeg ei ole nii tegus ja usin - mõõnad on ikka ka ;)

      Kustuta
  3. oi oi nii korras askartelunurk , mul on asjad kapis, aga ei ole nii kenasti sorteeritud,kuigi püüan väga korda luua jätkuvalt

    VastaKustuta