Lehevaatamisi kokku

reede, 14. veebruar 2014

Awww :)

Minule, isiklikult, sõbrapäev mingi oluline päev pole. 
Ei saada sõnumeid, ei helista, ei kuuluta FB seinal - täiseti tavaline päev on ;)
Sõbrad on mul ilma selle päevata ka olemas ja ma ei pea neile selle päeval meelde tuletama, et nad mulle tähtsad on. Jõulud on näiteks see aeg, kus ma sõpsudele kaarte saadan jne.

Kunagi, noorena (pensionär kõneleb), oli sellel päeval tähendus. Koolis tegime sõradega omavahel kaarte ja peikalt sai ka ikka väikest kingitust oodatud ;)
Aga jh, need ajad jäävad juba sajandite taha ;)

Täna hommikul oli üks sõber meile nosimiseks magusat jätnud :)

Sõbralt :D

Minult sõbrale :)

Mu sõbrale meeldivad oad chillikastmes ja ühte vihikut oli tal ka vaja  :D 
Mõtlesin, et ostan paar pudelit välismaa õlut ka, aga jõudsin poodi liiga vara ja pudelid tõsteti kõrvale. 
Parmule ei müüdud õlut :D
Ma ei teadnudki, et siin piirang. Ah, võibolla teadsin ka, aga meeles see mul küll ei olnud. 

Me oleme Janeli sõbrad ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar