Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 13. veebruar 2014

Esimene disco

Üks preilna on meil juba nii suur, et tema käib discentsitel :)

discule ;)

Koolis oli täna sõbrapäevadisco, 18.00-20.00
Sissepääs oli 1 €
Tantsiti, mängiti loteriid, söödi magusat.
Loterii ja magusa eest pidi siis ikka maksma - tasuta ei ole tänapäeval enam midagi.
Loterii oli 1 €, magus oli sentide eest.

Kui küsisin, et kas ta tantsu ka ikka lõi, siis ütles jah, aga kui palusin näidata, kuidas praegusel ajal tantsitakse, siis vaadati mind pardi näoga ja küsiti, et kas ma ise ei tea w ? :D

Loterii kraam - märkmik, 2 kustukat ja käevõrud

Eks see loterii on rohkem raha raiskamine, aga noh - mis teha, kui lastele meeldib. Samas see märkmik on kusjuures täitsa asjalik ;)
Discole minnes võttis ta 6 € kaasa. 1 € piletile ja 5 € saab siis midagi osta. 
Minu arust piisav summa.

Sorry, sõbrad, aga ma pikemalt ei kirjuta - lähen magama ära. 
Täna arvas üks väike sõber, et 6.45 on on vägagi OK tõusta. 
Kuna see sõber sööb veel öösiti (ühe korra), siis väike lamp põleb öösel. 
Ma kuulsin küll, kui ta hommikul nohisema hakkas, aga ei teinud välja. 
Magasin edasi. 
Johants hakkas siis mhh-itama: "Mhh, mhh, mhh".
Ma ei teinud ikka välja. Seejärel pistis oma käe võre vahelt läbi ja hakkas mu juukseid tirima. 
See ajas juba naerma :)
Kui äratus, siis äratus.

OMG! Mart Sander kommenteerib TV 3 iluuisutamist??!!! :D:D
(istun köögis, klapid on peas, ja kuulan poole kõrvaga iluuisutamist. Vahepeal vaatan ka )
Mart ei kommenteeri mitte sportlase tegemisi, vaid muusikat. 
Arvab ära, mis muusikaga tegemist võiks olla jne :):)
Päris naljakas :)

Aga OK, kui magama, siis magama ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar