Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 19. veebruar 2014

Peavalu

Ma ei tea, mis jama see on, aga mul on täna terve päev meeletu peavalu olnud.
Üldiselt on mul kõrge valulävi ja selle peavalu võib küll valusate hulka liigitada.
Selline tunne on, et kohe-kohe lõhkeb.

Eile läksin kell 20.30 magama, seega ei oleks täna küll mingit peavalu tohtinud olla.
Jep, lugesite õigesti - läksin eile kell 20.30 magama!

Kui voodisse end pikali viskasin, siis kohe ka magasin!
Minu puhul täiesti uskumatu lugu.
Tarmo mõtles ka, et tegin nalja, aga kui ukse vahelt piilumas käis ja nägi, et ma magasin, siis jäi uskuma.

Pidin eile õhtul veel natuke tööd tegema, aga sekundi murdosa jooksul tuli väsimus ja ma läksin lihtsalt magama ära.

Ärkasime 7.30 ajal. Seega sain 11 tundi magada.
Tundub, et sellest ei piisanud, sest kui Johanna esimest uinakut tegi, siis magasin mina ka!!
Mina, kes ma suur tugitoolisportlane olen, ei suutnud teatesprindi eelsõite isegi mitte vaadata - hoopis magasin!!!
Miskit jama on toimumas.

Tegin täna õues suurema jalutuskäigu. Mõtlesin, et äkki värskeõhu puudus.
Värske õhk ei teinud ka asja paremaks. Seis jäi samaks.

Kuna ma ravimeid eriti ei manusta, siis mingit valuvaigistit pole ma ka võtnud.
Võtan tõesti vaid siis, kui surm juba silme ees on.
Ma olen sellist sorti  inimene, kes usub, et keha annab märku, kui miski valesti on ja inimene peab sellest lihtsalt omad järeldused tegema ;)

Ma tegingi:
Variant A - liiga vähe puhkamist ja vedelemist
Variant B - liiga palju arvutit
Variant C - aju kasvab :D:D:D:D:D

Ok, viimane oli nali, aga 2 esimest täitsa reaalsed.

Lähen panen nüüd peakese padjale ja hoian pöidlad pihus, et homseks peavalu läinud on ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar