Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 13. november 2014

Suhteliselt tegus nädal

Ma pean ennast kiitma, sest sellel nädalal olen ma eriti tegus olnud.

Teisipäeval magasin näiteks hommikuse kella maha ja nii ei saanud üks kooli ega teine lasteaeda.
Millegipärast otsustas kolmas ka just sel päeval pikemalt magada.
Mis siis ikka - olime sel päeval kõik rõõmsalt kodus.
Kui Karolin üles tõusis, siis ta küsis, et kas kooli ei lähegi. Kui talle ütlesin, et kell on juba nii palju, et pole mõtet minna jah, siis nägu rõõmustas peas. Mitte, et tal kooli vastu midagi oleks, aga ikkagi esimene nö popipäev.
Ah, mis popi päev see ikka oli? Ema magas lihtsalt kella maha. Öised ärkvelolekud hakkavad tunda andma :D
Kusjuures ma üldse ei mäleta, et oleks kella kinni vajutanud. Tavaliselt ma ikka mäletan, aga siis heliseb kell 10 mintsa pärast uuesti. Sel korral mitte.

Ok, kui see teisipäevane sissemagamine nüüd välja arvata, siis on tegelikult ülejäänud nädal täitsa tegus olnud.
NB! Kusjuures tegin sel hommikul pannkooki. Mina!? Pannkooki?! Hommikul!?
Ausõna, mul ei olnud palavikku ;)

Eelmisel nädalavahetusel sai lõpuks Soomest kogu kraam ära kolitud.
Ja seda kraami on oi-oi-oi-oi, kui palju.
Bussiga tuli koguni kaks korda käia. Küll inimesel võib ikka palju asju olla! Eriti minusugusel hampstril, kes mitte midagi ära ei raatsi visata, sest kõigest saab ju midagi teha!

Enamik asjadest sai uude korterisse viidud, sest praegusesse lihtsalt ei mahu.
Eks osad asjad sai ikka siia ka toodud ja nii ma nende asjadega juba mitu päeva mässanud olengi.
Tassin ühest toast teise ja muudkui vaatan kuhu midagi panna, et mugav oleks.
Ei taha päris nii ka nüüd sügiseni elada, et üks hunnik seal, teine siin.

Kuna seda sättimist ja majandamist ikka on, siis võtsin omale eesmärgiks nädalaga elamine korda saada. Pole vaja ju üle ka pingutada. Tasa sõuan, kaugele jõuan ;)

Miks ma veel tegus olen olnud?
Aga selle pärast, et ma olen kõik need päevad praegu korralikult süüa teinud.
Korralikult tähendab siis ikka seda, et pikemalt pliidi taga olnud ja konkreetselt vaaritanud. Ajee :):)
Muidu teen siuh-säuh, midagi kiiret ja ongi asi korras. Üldjuhul siis kanasuppi, ahjukartulit liha või kanaga, hakklihakastet ja muud sellist tavalist.
Nüüd aga tegin lausa woki-rooga ja puha - hahahaha. Koos Janeliga sõime seda. Karolin selline tegelane, et uusi asju eriti ei proovi. Janeli seevastu sööb kõike - nii paprikat, kui ka krevetti (lapsed üldjuhul neid ju ei söö)
Janeli ja Johanna viskasid ka üks päev kotlettide tegemisel käpad külge:



Lisaks sellele olen ma tööasjades tegus olnud.
Nii palju asju olen saanud ära teha, et võtsin  isegi vana ja unustatud kausta lahti. Kaustas on ca 30-40 inimest. Need on sellised inimesed, kes kirjutavad, aga siis unustavad mulle vastata ja asi jääbki soikku. Kui mul rohkem vaba aeg on olnud (üldjuhul miljon aastat hiljem), siis võtan ma ise uuesti ühendust ja küsin üle, kas hakkame asja ajama või jätame veel ootele.

Ok, olen siin natuke tegus olnud küll, aga eile oli selline päev, kus ma kerge peavaluga ringi tuterdasin.
Läksin eelmisel õhtu (või siis hommikul) kell 4 magama. Ärkasin kell 7, saatsin suuremad ukseni, et kooli-lasteaeda saata ja pugesin 7.40 ajal diivanile. Vahelduva eduga tukkusin kella 12-ni.
Kui üles tõusin, siis ei olnud häda midagi, täitsa puhanud ja mõnus oleks oli, aga õhtul 16-17 ajal hakkas pea tuikama. Otseselt ei valutanud, aga tuikas üsna tugevasti. Kui tõusin, siis kohvi ma juua ei saanud, sest piima ei olnud ja ilma piimata kohvi on minu jaoks täielik pläka. Hakkasin õhtul mõtlema, et äkki sellepärast tuikaski, et kohvi ei joonud. Tavaliselt joon igal hommikul mitu tassi kohvi. Keha ja pea on äkki juba harjunud ja kui nüüd ei saanud, siis hakkas pea protesteerima?
See on ju täitsa võimalik.

Aga oleks siis õhtul varem magama läinud!
Ei! Kus sa sellega!? Istusin eile ka ca 3-ni üleval.
Täna hommikul otsustasin, et ei mingit magamist. Jään üles, et siis täna õhtul varem magama minna.
Kell on hetkel 23.15 ja võiks iseenesest juba voodi poole joosta, eksole.
No ma 24-ks üritan end ikka voodisse sättida ;)

Kuna ma täna hommikul diivanil ei tukkunud, siis otsustasin ka täna tegus olla ja kodus edasi majandada.
Tänase päevaga jõudsin köögi ja lastetoa koristamisega ühele poole.
Elutuba on ka enam-vähem jonksus. Homse päevaga jõuan sellega ka kindlasti ühele poole. Siis jääbki ainult magamistuba. Magamistoas suurt muud polegi, kui riidekapid üle vaadata ;)
Ma ei hakka rääkima, mis seal Karolini kappis toimub ;):)
Lapsed on ikka nii erinevad. Janeli riidekapp on alati perfektselt korras, Karolinil on iga natukese aja pärast seapesa ;)

Enne homset koristuspäeva lähme käime väikevennaga Kullamaal. Osta.ee-s müüs üks inimene suurt riidekirstu.Pildi pealt tundus täitsa OK ja hind ka vastuvõetav.
Eks homme selgub, mis olukorras see tegelikult.
Mulle meeldivad sellised suured kirstud, sest need mahutavad nii palju kraami.
Ha-ha-ha ja kraami mul jagub ;)

Kontoril on seinad ka nüüdseks maha võetud. Lähen teen homme pilti ja jagan teiega seda imelist vaadet :D

Ok, lähen nüüd magama ära, sest üks tegelane taob juba kirkaga silma ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar