Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 16. november 2014

Pühapäev

Nagu ma varem maininud olen, siis üritan nii teha, et pühapäeval arvutis ei istu ja töö asju ei aja.
Pikk pai mulle, sest lükkasingi arvuti põhimõtteliselt alles õhtul sisse.
Päeval oli küll Janeli arvutis, aga see ei lähe arvesse.

Postkastidest käisin täna siiski läbi ja kirjadele vastasin ka.
Minu arust on kirjadele vastamine üks kõige tähtsamaid tegevusi.
Kui mõne kirja läbi loen, aga kohe ei vasta, siis võin 95% kindlusega öelda, et kirjutaja ei saagi vastust. Seda sel põhjusel, et hiljem lihtsalt unustan vastata.
Usun, et enamik teavad, millest kirjutan ;)

Mis siis tänane päev endaga kaasa tõi?

Hommik ei toonud midagi erilist, sest kuni kella 12-ni põõnasin diivanil, sest ma lihtsalt ei suutnud neid luuke lahti hoida.
Selles mõttes natuke nagu imelik, sest läksin eile juba 23.30 (!?) magama ja ärkasime täna 7.30. Ühesõnaga uneaega oli piisavalt.
Tõenäoliselt magasin siis eelnevaid öid tagant järele ;)

Kui ma ükskord sealt diivanilt üles sain oli kell juba lõuna.
Jõin kerge "hommiku"kohvi ja hakkasin magamistoas mässama.
Kõik teised toad olen selle kolimis-staffiga kontrolli alla saanud. Ainuke tuba oligi veel magamistuba, mis kohe kuidagi edeneda ei tahtnud.
Nüüdseks see ka siis paigas. Ajee!
Olin seega kenasti graafikus ja sain nädal ajaga toad elamiskõlblikuks. Kaste ja karpe  ei seisa enam kusagil.
Lahendasin isegi oma töönurgaga probleemi ära :):):):):)
Kui varem oli nii, et iga nurga peal vedeles natuke midagi, siis nüüd on kõik ühes kohas.
Küll üksteise otsas, aga ikkagi ühe koha peal:


Ja aknalaud on taaskord puhas!!!
Johanna saab nüüd jälle akent mäkerdamas käia ;)

Kõik muu kraam on suures toas, välja arvatud printer ja skänner - need jäid kööki, sest siis ei pea koguaeg midagi välja tõstma hakkama ja vooluvõrku ühendama - juhe arvutisse ja asi korras.


Kui mäletate, siis ma jaurasin oma miljon aastat sellega, et mis printer hea on ja järgmisena osta kannatab. Ostsin kaks korda järjest täiesti mõttetud printerid! Mõlema printeri hind oli 30-40 € kanti, aga tindid sinna sisse 43-45 €. Ma ei kujutagi ette, mitme printeri raha ma neisse panin! Arvan, et ma väga ei liialda, kui ütlen, et 6-8.
Suvel oli mul taas printida vaja, aga kuna mõlemad hüper-supper "lahedad" printerid olid Soomes, siis läksin ja ostsin siit uue. Seekord siis ainult printeri.
Ei mingisugust skänner-printer-koopiamasinat!
Kui selle printeri ostsin, siis müüja soovitas, et kohe ka uue tindikassetti kaasa ostaksin, sest seesolev kassett ei pidavat kaua vastu pidama. Ok, ostsin siis igaks juhuks selle ka.
Ma olen oma miljon lehte juba printinud, aga kassetti pole vahetada vaja olnud.
No ok, igaüks sai aru, et miljon lehte on ilmselge liialdus ;)
Võrreldes teiste aparaatidega tundub nende lehtede jagu tõesti miljon olevat. Teistel ei jõudnudki midagi printida, kui pidi juba tinti ostma minema.

Igatahes väga supper printer. Ise olen rahul. Mingi Brotheri oma on. Täpsemat numbrit ei viitsi vaatama minna. Köök on ju niiiii kaugel :D
Nii siis ongi, et ühega prindin, teisega skännin. Ajavad asja ära küll.

Jutt läks nüüd veidi teemast kõrvale. Anname andeks, eks ;)

Kella 14 ajal jäi Johanna magama ja ma otsustasin sel ajal ema juures käia. Meil on õdede-vendadega juba väike traditsioon tekkinud, et pühapäeval toimuvad ema juures pere-koosolekud - joome kohvi, sööme kooki ja arutame/kuulame värskemad külauudised üle :):)
Tavaliselt on Johanna mul kaasas olnud, aga kuna ta 14-st lõunaunne jäi ja ma midagi muud teha ei viitsinud (tavaliselt teen ju siis tööd), siis mõtlesin, et lähen käin üksi ära.
Magab ta mul kusagil 1-1,5 tundi ja teadsin, et see aeg saan vabalt ära olla.
Karolin ja Janeli olid kodus, telefon oli olemas ja ema elab 4 km kaugusel, seega ei võta koju jõudmine väga kaua aega.

Täna oli aga see tore päev, kus ma kõne hoopis teiselt telefonilt sain, et Johanna tõusis ja nutab. Kui küsisin, et miks Karolin oma telefoniga ei helista, siis sain vastuseks, et kõneaeg oli otsas!!
No jah, aasta ema! Ei kontrolli, kas lapsel kõneaega ka ikka on!?
Tunnistan - minu pang.
See oleks vist mage vabandus, et eile oli veel kõneaega ;)
Pole siin vabandada midagi, eks ikka juhtub.
Ma oleks nagunii mõned minutid hiljem juba koju läinud, sest tean, et Johanna magab 1-1,5 tundi. Täna leppis niisiis tunniajalise unega.

Koju jõudes laadisin Karolinile kohe ka kõneaega.
Peaks tüdrukutele üldse mingi liitumisega kaardid tegema. Kuna siiani on neil laadimistega kaart olnud, siis pole sellega oma pead eriti vaevanud.
Tänane olukord aga sunnib vist ikkagi liitumist tegema.

Koju jõudes otsustasin pliksid autosse pakkida ja linna sööma minna. Et siis pere õhtusöök välja või nii...
Üks tahtis burxi, teine omletti, kolmas (mina siis) pannkokki singi-juustuga. Loomulikult tahtsid kõik ka jätsikoksi ;)
Olen tavaliselt ainult Janeli ja Karoliniga käinud, nii et Johannat kaasas ei ole.
Täna sain aru, et temaga ei kannatagi veel kusagil väljas sööma käia :):):)
Ta ei seisa ju pudelis ka paigas. Ilmtingimata on kuhugi ronida vaja ja kui ronida ei saa, siis häälega mõista anda, et ta ju ikka tahab. Ja kui vaikne hääl ei aita, siis suurem kisa on äkki ikka abiks.
Mul oli peale 15 -minutilist istumist ja temaga mässamist juhe juba nii koos, et pakkisin selle söögikraami (mis just lauda oli toodud) omale kenasti karpi (mis mulle anti), pakkisin lapsed autosse ja sõitsin koju tagasi :D :D
Lubasin veel söögikoha töölistele, et kolme lapsega ma enam ei tule :D
Selline lahe pere õhtusöök siis...

Õhtul tegin Janeli-Karoliniga mõned kabed.
Pean ära mainima, et Janelil on kabes väga hea pea. Mängisin temaga kui võrdne võrdsega (st ei mänginud kergemalt) ja ta tegi mulle pähe. Selles mõttes olin ma aus, et näitasin talle võtmise kohad ära, kui ta ise tähele ei pannud. Käike sätib ta igatahes väga loogiliselt loogiliselt. Üks kahest - kas tema on selles andekas või olen mina lihtsalt liiga nõrk. Mängime homme uuesti ja vaatame, mis seis siis on.

Kui ma noorem olin, siis mulle meeldis hirmsasti kaarte mängida. Põhimängudeks olid potikas, Bismarqk ja sitaratas.
Nüüd pole vist aastaid mänginud.
Ma ei suuda hetkel aru saada, et miks ei ole mänginud! Minu arust on kaardimäng igati lahe vabaaja veetmise viis, arendab mõistust ja puha.
Siin see konks vist ongi - vaba aega pole ;)
Kui me sedasi pere koosolekuid teeme, siis peaks vist kaardimängu ka kuidagi sinna sisse sobitama. Ema-isa mängivad ka mõlemad päris hästi.
Peab mõtlema;)

Kaardimängust hakkasin sellepärast kirjutama, et püüdsin täna tüdrukutele ka potikat õpetada. Põhipointidest said kusjuures aru ja seis ei olegi väga lootusetu.
Eks me mängisime praegu nii, et mina nägin mõlema kaarte, et juhendada saaks.
Kui me nüüd nädal aega sedasi mängiksime, siis usun, et asi saab selgeks.
Sellel ajal, kui mina suurematega omast arust kaarte tagusin, vaatas Johanna magamistoas "Mashat ja karu". Ta on nende järgi ka täielik fänn (lisaks Lottele).
Krt, ta fännab praegu liiga palju seda telekat....
Minu viga - tunnistan.
Samas oli nii Karolinil, kui ka Janelil aeg, kus nad naelutatult oma saateid vaatasid. Ja ei ole neil häda midagi - ei saanud neist mingeid arvuti ega mängude sõltlasi. Täitsa normaalsed ja tavalised lapsed on.

Johanna on aga selline krutskimutt, et jookseb magamistuppa, hüüab: "Õu, õõõ, õu!"
Tõlkes siis: "Pane juba Masha peale!"
Kui ma kohe ei lähe, siis tuleb vaatab, kus ma olen, tõstab sõrme püsti ja jookseb magamistuppa tagasi :):)

                                                    Printseeessa vaatab Mashat ;)

Kui tüdrukud õhtul magama olid kupatatud, siis seisis mul veel üks töö ees - Johanna vankri pesemine.
Keegi kassidest oli nimelt vankri täis lasknud! Krt, meil pole siin nagu eriti hulkuvaid kasse. Nüüd on keegi aga koridorri pugenud ja vankri täis laskunud!
Võite ainult ise oletada, kui "hea" meel mul selle üle oli! :D
Ajee!
Need, mis masinasse sai panna, pesin masinaga, aga üks alus sinna ei mahtunud, seega pidin sain harja ka kätte võtta. Pesin aluse kaks korda üle, tundsin samas, et ikka veel haiseb. Minu meelest see kassikusi haisebki üldse kõige rõvedamalt.
Jätsin aluse ööseks vanni ligunema - eks homme pesen veel kord üle.

Päev hakkabki õhtusse jõudma...
Nüüd kavatsen, arvuti kinni panna, sips pesus käia, jalad laua peale sättida ja lehti lugema hakata (mis mul juba nädal aega lugemata on!).
Ma ei saa aru, mis mul arus on, et lehed tellisin!?!!!!
Ok, kuna "Postimeest" pakuti nii odavalt (3 kuud 9,90 €), siis mõtlesin, et võib ju tellida kah.
Netis nagunii uudiseid ei loe, hoian end äkki lehtedega kursis. Nojah...
"Maaleht" on lihtsalt üks lahe leht. Kuna ma ise ka üks maakas olen, siis ju hea lugeda ;)

Selline see pühapäev meil oli ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar