Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 20. november 2014

Neljapäevane sushi õhtu

Täna oli koolis Perepidu.
Olime tublid ja käisime ka.
Hakkasin, mina, siis kapist riideid otsima mida selga panna ja avastasin, et polegi nagu midagi mis meeldiks. Liiga kaua pole väljas, garderoob seega suht tavaline.
Kodus jooksen üldiselt teksa-kampsuniga-särgiga ringi, seega ma üldse ei imesta, et garderoob nii üksluine on.
Peab vist selle asja ka kuidagi ära parandama. Aeg-ajalt ikka kusagil väljas käima, siis on vähemalt põhjust garderoobi täiendada/uuendada/vahetada.
Äkki saab minust ka lõpuks ikkagi inimene :):):)

Peolt jõudsime koju 21.30 ajal.
Johanna pidas ennast suhteliselt korralikult üleval, sest magas täna kaks korda.
Kella 12 aeg kustus täiesti ootamatult ära. Ühel hetkel nühkis peaga mööda diivanit ringi, teisel hetkel oli silmad kinni ja magas. Kuna ma teadsin, et õhtul on peole minek, siis panin ta 16 ajal ka magama. Jäi - ilma probleemideta.
Nüüd, õhtul, kustus alles 22:40 ära. Vaatas juba kalapilguga telekat (ilmselt ei saanud enam midagi aru), võtsin ta sülle, viisin voodisse ja juba ta magas.
Enne seda, kui ta kalapilguga telkut vaatama hakkas, suutis ta suuretoa ka segi pöörata:


Kusjuures ma ei kavatse täna ühtegi asja kokku korjata.
Teen nägu nagu kõik oleks korras (tegelikult ju ongi, ega maas vedelevad asjad mingi probleem ole!).
Seal diivaninurgas mul ruumi on, seega las vedelevad.
Homme ju uus päev - viskame tänased tööd homse varna ;)

Sellel ajal, kui lapsed rahulikult multasid vaatasid, tegin mina köögis sushit.
Proovisin täna teistpidi ka rulli pöörata (nii, et riis peale jääks).
Ei tulnud kohe mitte välja, sest vajusid laiali ja jäid täitsa lopergusteks. Saamatu,noh.
Ega mul täna see nö õigetpidi pööramine ka eriti hästi välja tulnud.
Pole vist sushi rullimise päev!
Samas mul täitsa savi, millised need välja näevad - ära söön ikka ;)


Nüüd arvuti kinni, suu matsuma ja õhtut nautima.
Lubasin endale, et lähen hiljemalt kell 1 magama. Tunnike seega aega istuda ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar