Lehevaatamisi kokku

reede, 21. november 2014

Kohus jätkub - saime loa!

Teate ju küll, kui palju mõjuvõimu võib uudisel olla.
Kui see on negatiivne, siis see rikub su päeva.
Kui see on positiivne, siis see annab sulle nii palju powerit, et võiks lausa mägesid liigutada.

Täna advokaat helistas ja ütles, et saime loa Tarmo keissiga jätkamiseks.
Mind see loomulikult rõõmustab. Olgugi, et ma ei tea, mis see endaga tegelikult kaasa toob.
Kindel on, et kaasa toob see ühe kahest - kas nüüd lõpuks võidutseb õiglus või jätkub kõik valedel ja ma jõuan tänu sellele pankrotti.
Kui korra isegi majanduslikult auku kukun, siis pole hullu - küll ma sealt välja ronin ;)

Kui õiglus võidutseb, siis teen nii nagu lubasin - tasu, mis mina selle eest saan, läheb kõik heategudeks. Mitte ühtegi senti ma sellest endale ei jäta.
Ai promessss.

Siia üks lõbus naeratus ka:





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar