Lehevaatamisi kokku

laupäev, 15. november 2014

Minu tutikas veimevakk ;)

Mis ühele vana, see teisele uus.

Käisime täna väikevennaga oma tutikat veimevakka ära toomas.
Leidsin selle osta.ee oksjonilt, kus ma juba tükk aega kirstudel silma peal olen hoidnud. Selliseid kobedaid on olnud küll, aga hind on ka üsna kobe olnud. Üldjuhul küsitakse selliste suurte kirstude eest 100-120 €.
Selle kirstu eest küsiti aga 64 €.
Vaatamata sellele, et kirst pildi pealt ilus ja korralik tundus, ma pakkumist ei teinud.
Mine sa tea, äkki ikkagi pole nii ilus. Kes pilti teha oskab, see teeb ka koletisest kaunitari.
Kuna Kullamaa eriti kaugel pole, siis otsustasin enne ikka üle vaadata.
Küsisingi müüja käest kontaktandmed ja sai kokku lepitud, et lähme täna vaatama.
Käisime - kirst on suuretoa nurgas oma koha leidnud ;)
Kusjuures ta on palju suurem, kui tundus. Olen sinna juba pool varandust (loe:kila-kola, trini-träni) ära peitnud ja ruumi on veel ülegi.

Ma ei pidanud seda kirstu seal isegi väga uurima-puurima, sest see ongi korralik.
Kokkuvõttes pidin selle eest 60 € välja käima.
Mina olen rahul.

Tuppa vedamisega oli ka omaette nali.
Väikevennaga koos tassisime :D
Kõige pealt proovisime maja esiuksest tulla. Jõuame sellega juba trepist üles ronida, kui avastame, et koridori vaheuksest see sisse ei mahu.
Ok, kõnnime alla tagasi, paneme käru peale ja sõidame maja taha, et sealt proovida.
Maja taha jõudes tuli siis mõte enne vedamist vaadata, kas mahub.
Ei mahtunud!
Mina juba täitsa paanikas, et kuidas me selle siis tuppa saame!?
Sõidame siis maja ette tagasi.
Sel korral võtsime mõõdulindi ka välja.
Ikkagi kaks geeniust! :):):):)
Põhimõtteliselt oli sentimeetrite mäng. Koridoris oli vaheuks, mis seda ruumi ära võttis. Kui see eest ära võtta, siis on ruumi rohkem ja mahub ilusti läbi.
Ok, mina vaatan ust ja avastan, et maha ka seda tõsta ei saa, sest lagi on kohe vastas.
Põhimõtteliselt oli tõstmiseks ruumi 1 cm. Ma ei hakanud üldse arvamagi, et seda maha saab tõsta, sest need hingepoldid on tavaliselt nii kõrged.
Läksingi tuppa ja otsisin ristpeaga kruvika välja, et keeran siis hingede pealt maha :D
Vennal oli aga rohkem taipu ja proovis vähemalt tõsta. Noh - õnnestus. Ajee!
Mõnikord tahaks küsida, et kus mu aju on :):):)

Aga kirst ise selline:





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar