Lehevaatamisi kokku

reede, 12. veebruar 2016

Disney jääshow

Eile oli siis see päev, kus sai Disney jääshowl ära käidud.
Olgugi, et polnud üldse Tallinna lainel, oli vaja see sõit ette võtta.

Auto oli naisi täis - lisaks meile oli ka Marian kaasas ja seega 100% naistevägi.

Kui ma algul arvasin, et Johanna kindlasti ei viitsi lõpuni vaadata, siis eksisin - tema vaatas seda showd lausa suu lahti. Eriti innukalt elas sellele kohale kaasa, kus suur krokodill tuli ja Konkskäsi tema suhu kukkus. Kuna Johanna seisis minu tooli peal ja mina talt ümber kinni hoidsin, siis tundis  kuidas krokodilli koha peal lapsel süda kiiremini lööma hakkas. Ta pani isegi käed endal risti! :)

Ära tüdines ta küll, aga alles lõpus. Ma arvan, et mingi 10 minutit enne lõppu.
Ju Anna ja Elsa ei ole talle nii põnevad, sest nemad selle show lõpetasid.

Janeliga olid lood jamad, sest kui Suurhalli jõudsime ja kohtadele istusime, ütles ta, et tal on paha olla ja pea valutab! Peale esimest vaatust, täpselt vaheajal, toimus mütsi sisse väike oksendamine! Jumal tänatud, et vähemalt mütsid peas olid!
Kui oksetuur üle läks, siis ei käinud mina mitte lapsi pissitamas, vaid oksest mütsi pesemas.

Peale teist vaatust ehk show lõppedes toimus oksendamine vol 2!
Käiku läks teine müts.
Kui see oksetuur ka üle läks, siis käisin jälle mütsi pesemas ja peale seda siis üritasime kodu poole liikuma hakata.
Üritamine on õigesti öeldud, sest arvata võib, et autosid oli palju ja ummikuid jagus.

Tagasi sõites läks ilm ka selliseks mõnusaks, et kuku pikali.
Õhk oli nullis ja samal ajal sadas mingit jama - loksusime päris pikalt.
Elusalt jõudsime koju, seega eesmärk täidetud.

Pilte ka siis ikka:


















Kui Suurhalli sisse läksime ja minu fotoka kotti vaadati (ettekäändel, et ega oma sööki-jooki kaasas pole), siis öeldi mulle, et pilte teha ei tohi!
Ma vaatasin lolli näoga otsa (tõesti ei osanud arvata, et praegusel ajal ka üritustel selline reegel veel olla võib) ja küsisin, et kas nutikad korjatakse ka kõigil ära.
Ei vastatud midagi ja lasti kenasti edasi.
Kusjuures show alguses isegi öeldi, et tehke aga selfisid ja olge mõnusad ;)
Saa nüüd aru! :)

Väike näide sellest, kuidas keegi pilti ei teinud ega showd filminud:

Ainult 1 filmib :D

Kuna publiku osa oli pime, siis pildi kvaliteet vägagi  jama. Korraliku publikuna mina välku ei kasutanud ;)

Show oli minu arust  täitsa OK.
Arvasin, et on igavam, aga dekoratsioonide ja kostüümidega oli ikka vaeva nähtud.

Ahhoi - homme valla talimängudele.
Jooksu-, jalgpalli- ja orienteerumisstaar on võistlusteks valmis:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar