Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 3. veebruar 2016

Minust oleks seebistaar saanud :)

Aga mina nägin täna, kuidas Tamperes ”Uusi Päivä” filmiti :)

Oleks ka peaaegu jalakäijana seebistaariks saanud!! :D

Rõõmustasin nagu väike laps!
Samas kurvastasin ka, sest kohtus istung kutsus ja ei saanudki väga palju midagi vaadata.
Oleks fotokas kaasas olnud, siis oleks ise ka paar ülevõtet teinud.
Ilm oli Taperes väga ilus – seal on lumi maas ja taevas oli ka mõnusalt sinine.
Ma kujutan ette, et oleks täitsa ilusad pildid saanud.

Ja siit siis taas õpetus – fotokas peab ALATI ja IGALPOOL kaasas olema.
Või siis teine variant – tuleb osta nutikas telefon, mis korralike pilte teeb. 
Muuks asjaks mul nutikat vaja pole, sest oma kõned võtan ju ikka erkrohelisest nuppudega telefonist ;)

Kui kohtust tulema saime, olid võtted juba lõppenud. Kuna minu kolm viimast istungit on kõik Tamperes olnud (ei tea, mis nende firmadega seal piirkonnas lahti on!), siis usun, et satun sinna veel ja oskan seega silmad lahti hoida ;)

Nagu loll oma seriaaliga :D

Aga nüüd laevalt maha ja kodu poole :)

2 kommentaari:

  1. Mulle ka see seriaal meeldib. Ootan juba huviga uusi osasid. Oleks võinud pildistada jah. Kes seal stseenis siis paistsid kui nägid? ☺
    Seal vist seekord palju muutuseid ootamad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tomi ja Vilma.
      Kui see osa kunagi telekast tuleb, küll ma siis jälle karjun :D

      Kustuta