Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 17. november 2016

Vihmased ilmad põhjustavad laiskust

Jummmmalast unine nädal!

Esmaspäeval ei teinud ma näiteks midagi. Absoluutselt mitte midagi!
Viisin Johanna lasteaeda, koju tulles tegin kaminasse tule ja põrandale omale pesa ning viskasin kamina ette põrandale - hakkasin telekat vaatama.
Telefoniga mängisin tetrist ka!
Ma ei ole mitte kunagi telefonis mänge mänginud ja nüüd siis vedelesin pool päeva põrandal ja mängisin!

Vahepeal vaatasin kella ja mõtlesin, et kas hakkan midagi tegema või mitte.
Ei hakanud!
Kella 16 ajal käisin Johannal järgi ja peale seda läksin oma maalrikursustele. Tegelikult ei viitsinud ma sinna ka minna, aga kohusetunne pani asja paika. Kui seal juba askeldasin, siis tuli tuhin peale küll.
Jõle nõme on ikka olla küll, kui mitte midagi ei tee. Endal on sellised süümekad, et kuidas selline päevavaras saab olla, aga ette ka midagi ei võta.

Teisipäeval oli vähemalt niigi asjalik, et tõmbasin põrandad  puhtaks. Ülejäänud päev läks minu meelest samamoodi, kui esmaspäevgi - mitte midagi tehes.
Õhtul oli plaanis maalimistundi minna (käin muide maalimas ka!), aga kui kooli olin jõudnud, siis tuli välja, et tund jääb ära. Lonkisin koju tagasi. Iseenesest oli see hea, sest liigutasin vähemalt pekki.
Tunni teemaks on meil lilled ja mina üritan siis oma lemmik lilli, hüatsinte, joonistada.
Sorry, maalida!

Ametis

Eile olin see eest tubli.
Hommikul käisin Haapsalus ja kasutasin oma massaazi kinkekaardi ära, mille õde mulle sünnipäevaks kinkis. Seda juba ca seitse kuud tagasi!
Nüüd oli siis õige päev kätte jõudnud, et mõnulema minna. Pean tunnistama, et oli mõnus küll.
Meil Posti tänaval nüüd selline tore koht nagu Stressivaba maja. Saab mõnuleda ja peale seda kohvikus ka istuda. Mina kohvikusse küll ei jõudnud, sest oli vaja koju kiirustada ja tagant järgi need asjad ära teha, mis esmaspäeval-teisipäeval tegemata jäid.

Sattusin oma tegemistega nii hoogu, et unustasin peaaegu õhtuse maalrikursuse ära!
Kursus hakkab varsti läbi saama - kaks nädalat on veel jäänud ja võibki joone alla tõmmata.
Pean ütlema, et kui see pahteldamine-värvimine peaks mu igapäevane töö olema, siis ma küll üle kuu aja vist vastu ei peaks - enne tuleks tüdimus peale.
Aeg ajalt mõni objekt ette võtta või enda jaoks nokitseda, on teine teema :)

Et mitte niisama koju "passima" jääda, siis detsembris hakkavad kohe pottsepa kursused, mis kestavad 6 kuud :):):)

Ja uuel aastal lähme koos emaga väiksele kursusele, kus meisterdame omale tooli/tabureti.
No puit on kogu aeg minu rida olnud, selles pole mingit kahtlust!
Ema teema ka, sest tema meisterdab igast huvitavaid karpe ja sauna termomeetreid jne.
Ma vist olen lubanud tema toodetest korra juba kirjutada, aga pole jõudnud. Kuna me kaks puu-inimest oleme, siis lähmegi õpime taburetti tegema :):)

Sel nädalal on jälle restaureerimise nädal ja seega sel nädalal enam laiselda ei saa. Eile jäin alles 2.30 ajal magama, siis arvata võib kui mõnus mul seal koolipingis täna olla oli! :):)

Lehed on ka kõik lugemata!!
Postkasti tuleb meil "Ekspress"nagu ühele eestlasele kohane, "Lääne Elu" nagu läänlasele kohane,  "Maaleht" nagu maakale kohane ja "Postimees" nagu haritlasele kohane. Ok, see viimane on nali. Tegelikult käib meil "Postimees" ainult siis, kui kampaaniaga odavalt pakutakse ja seda ka selle põhimõttega, et oleks tulehakatist (kui parasjagu kasetoht otsas on!). Kui odav aeg läbi saab, siis enam ei käi, sest nagunii pole aega neid korralikult lugeda ja kui neid nii palju korraga on, siis seda enam!

Ok, vaatan nüüd utasid ja loen lehtedest tarka juttu. Kui ei loe, siis lappan vähemalt läbi ;)

Kui utadest rääkida, siis jäi silma, et Taavi on kuidagi liimist laht. Oli teine, täna, nagu näost ära ja kurvavõitu. Kohe täitsa mõtlik!
Soeng oli ka kuidagi teistsugune!
Vot sellised  olulised tähelepanekud seoses Taaviga   :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar