Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 19. september 2021

Juri Shatunov

 Reede oli see tähtis päev, kus mina oma esimese covid-testi tegin!

Kuna ma end vaktsineerinud ei ole, siis puudub mul see imeline pass, millega avalikel üritustel käia tohib. Niisiis ei jäänudki mul üle, kui see test ära teha.

Ma sellest testi tegemistest ja nende tulemustest rohkem ei räägi. See oli ikka üks korralik huumor! Aga noh - KUI peab neid tegema, siis peab 😉

Mis mind siis sundis seda testi tegema?
Juri Shatunov!!😊😊 
Tema pärast olin nõus seda tegema.

Celine Dioni kontsert on juba kaks korda edasi lükatud ja tema oleks teine, kelle pärast ma olen nõus neid teste tegema 😊 😊 
Ok, kui enam kooli ei lastaks, siis teeks muidugi ka 😉 Aga igasugused kinod, teatrid, restod ja kõik muud jätan pigem vahele, kui lähen sinna klouni mängima.

Nii…Shatunov!

Õde hakkas mõni aeg tagasi rääkima, et lähme Juri Shatunovi kuulama. 
Vene muusika mulle üldiselt meeldib. Kunagi sai seda söögi alla ja söögi peale kuulatud. Shatunovil on nii head laulud ja kui ta juba siia tuleb, siis miks mitte minna. 
Kontserdi korraldaja pani enne kontserti FB-s tasuta pileteid mängu ja meil läks õega nii hästi, et võitsime mõlemad veel tasuta piletid ka 😊 😃 No see on ju suisa märk, et tuleb minna.

No ei pea kahetsema! Ei pea!

Kontsert ise kestis kõiges tunnike, aga emotsioon, mis sealt sain, annab veel siiani tunda.

Mulle nii meeldis, kuidas ta esines. Tundus nagu oleks kogu oma hinge sellesse kontserdisse pannud. Tema olek ja suhtlemine rahvaga ja üleüldiselt kogu kompott.
Noja olgem ausad – Juri on ju täitsa nägus ka 😃 😃 😝

Ok, mis ma siin ikka tögan. Igatahes kontsert oli väga, väga, väga positiivne ja kui ta veel Eestisse esinema peaks tulema, siis kindlasti läheks veel teinegi kord ja ilmselt kolmandat ja neljandat korda ka.

Eriti meeldis mulle see, et kontsert algas tema hitiga (saab kuulata ja vaadata siit).

Ja kontsert lõppes hitiga, kus rahvas kaasa laulis (saab näha siit).

Reede oli üks igavesti pikk päev (esmalt seitse tundi õppimist, siis sõit Tartust Tallinna, öösel sõit Tallinnast Haapsallu) ja magama sai alles nelja ajal hommikul, aga see eest oli tegemist õhtuga, mida võib tükk aega veel meenutada 😉

Kirjutaks pikemalt, aga uni on!  😃 😃

Homme uus nädal ja uued tuuled😉 Ahhoi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar