Lehevaatamisi kokku

reede, 17. november 2017

Tulevane matemaatik!

Üleeile öösel jõudsin järeldusele, et nüüd on see aeg käes, kus tuleb jalad kõhu alt välja võtta ja ülikooliõpingutele mõtlema hakata.

Olen seda kooli minemist pidevalt edasi lükanud, tuues iseendale täpselt selliseid ettekäändeid, mis mulle meeldinud on - küll on palju tööd, küll on lapsed väiksed jne.jne.

Nüüd on seda kummi juba piisavalt kaua venitatud - aitab küll ;)

Võtsin ülikooli kodulehe lahti ja uurisin, mis õigusteaduse vastuvõtutingimused siis on. Arvesse võetakse eesti keele ja matemaatika hinnet lõputunnistusel või riigieksami tulemusi.
Esta ja mata olid mul lõputunnistusel kolmed ja arvata võib, et riigieksameid ma ka nendes ainetes ei teinud. Ühesõnaga selliste tulemustega ma kaugele ei pressi ja seega tuleb teha riigieksamid.

Kunagi-millalgi olen omale isegi matemaatika õpikud soetanud! Võtsin riiulist välja ja viskasin pilgu peale:


Poole silmaga vaatasin eelmiste aastate matemaatika riigieksami ülesandeid ja noh...ütleme nii, et praeguste teadmiste juures ei venitaks isegi mitte ühtegi punni välja :)
Hetkeline tase on niisiis null!

Ise ei oskaks ma ilmselt kusagilt läheneda ja õppima hakata, seega otsustasin, et tuleb õpetaja leida. Olen saanud 3-4 soovitust ja loodan, et keegi viitsib minuga tegelema hakata ;) Luban, et vastu ei haugu ja tundi ei sega :D
Julgen väita, et tegelikult on mul seal kolba sees seda ajuollust küll, millega mõelda, aga gümnaasiumi ajal  ei viitsinud ju õppimisega tegeleda - lollusi oli vaja teha ;)

Hetkel olen ka veel terava mõistusega ja õpin suhteliselt lennult, seega ei ole õppimiseks veel hilja. Nüüd on vähemalt huvi ja tahtmine ka ;)

Punkte on vaja vähemalt 66,6 %, et üldse varbaga ukse vahele saada. Ma panin omale natuke kõrgemad eesmärgid - tahaks 80+ saada.

Ühesõnaga ootan täitsa innuga seda õppimist ;)

Eesti keele eksam tuleb samuti teha, aga seal ei ole selles mõttes suurt midagi teha - sa kas oskad kirjutada ja saad aru või ei oska ja ei saa.

Eesmärgiks on igatahes eksamid normaalsetele tulemustele ära teha ja kooli sisse saada.
Kui esimesel korral ei õnnestu sisse saada, siis ma oma jonni ei jäta - nii mitu korda proovin kuni lõpuks saan.
Kui omadega juba koolis sees olen, siis selle lõpetamises ma üldse ei kahtlegi ;)

Olen juba 4-5 aasta neid juriidilisi asju ajanud, nüüd oleks lõpuks aeg ka paber hankida - kui kaua ma ikka seda konsultanti mängin, onju?
Hakkab kergelt juba ego pihta ka :):):)

Lisaks matemaatikale toimub praegu vot see:

Jõulukaardid valmivad!

Hakkas see jõulukaartide trall pihta! 
Juba mitu nädalat tagasi ;)
Enne kuu möödumist pole mõtet isegi mitte loota, et kontor korda saab. Ilmselt läheb see veel hullemaks ja varsti pole enam kuhugi astuda :D

Ahhoi!

4 kommentaari:

  1. Väga äge! (eriti see mata osa)
    Mul omal küll ülikool läbi, aga läksin sel aastal uuesti kooli... seekord ametikooli, väljakutseid peab ju olema ;)

    VastaKustuta
  2. Jajah, see mata osa saab äge olema küll!
    Huviga tahaks kohe teada, kuidas see mul õnnestub.

    Jep - väljakutseid peab olema! Jõudu ja jaksu :)

    VastaKustuta
  3. Motivatsioonikirja eest saad ilmselt maksimumpunktid :) vähemalt avatud ülikoolis ju on oluline roll ka sellel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ei tea, äkki minus ikka ei ole seda kirjanikku, kes mõtted ilusti kirja oskab panna. Seda näeme siis suvel ;)

      Kustuta