Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 14. mai 2014

Johanna esimene päev hoidjaga

Johannal oli täna esimene päeva hoidja seltsis.
Kõik sujus hästi ja jorinat ei olnud.

Sain eile kõne, et pean homme tunnistajana kohtus olema. Ei olnud sellega üldse arvestanud ja nii see tuli mulle nagu pauk selgest taevast.

Kuu või poolteist tagasi otsisin ka Johannale hoidjat. Jätsin selle otsimise pooleli, sest lootsin, et saame ise hakkama.
Panin korra FB-sse kuulutuse, aga natuke aega hiljem otsustasin, et nii ma hoidjat ikka ei võta.

Tuttav soovitas juba tükk aega tagasi ühe lapsega kodusoleva emaga rääkida. Võtsingi temaga eile ühendust. Saime kokku, lobisesime ja täna oli ta meil hoidmas.

Kuna Tarmo kohus on 27 augustil ja mina ka seal tunnistajana üleval olen, siis on meil hoidja olemas.

Kohtust ikka ka.
Kohtus sai käidud ikka sellesama rendifirma pärast ehk firma A.

Aitasin oktoobris töölisel firma poolt maksmata jäänud summad välja arvutada, tema saatis siis maksunõude tööandjale.
Tööandja saatis novembris töölisele kirjakese vastu, et firmal temale mingit maksukohustust ei ole, sest kõik on ju makstud.
Asi jäi nii kaua lauale seisma kuni advokaadibürooga koostööd hakkasin tegema.
Detsembris andsin selle juristile edasi ja mingi ime läbi helistas Proua Ülemus 7-8 päeva hiljem töölisele ja ütles, et maksab talle rahad ikka ära.

Novembris kirjutas, et firmal pole midagi maksta, aga ühel toredal detsembrikuu päeval tuli ilmutis, et maksmata summasid siiski on!!?

Tööline ütles Prouale, et neil ei ole omavahel mingeid asju ajada, sest kõik käib läbi juristi.
Tööandja ei jätnud jonni ja maksis summa töölise kontole ikkagi ära.

See on siililegi selge, et tööandja liigutas end justnimelt tänu sellele, et asi juristile edasi liikus. Kohtu korral tulevad ju esindamiskulud ka juurde.

Proua lootis, et kui ta töölisele sipsti-sipsti ära maksab, siis ei tule tal juristi kulusid kinni maksta.
Läks aga teisiti.
Täna oli kohus justnimelt kulude pärast, sest töölisel endal enam nõudmisi polnud.
Mina olin tunnistajana üles antud, aga tunnistama ma ei pidanudki, sest asjas jõuti kokkuleppele.

Proua valetab kohtus nii süüdimatult.
Täna valetas ta näiteks seda, et tööline pole talle juristist midagi teatanud.
Tarmo eelistungil ütles ka, et Tarmo võlgnevusest pole talle enne kohut üldse teatatudki!
Täiesti uskumatu, kuidas sellist asja üldse väita saab!?
E-kirjadest jäävad ometi ju kõik jäljed maha. Prouale anti VÄHEMALT kolm korda võimalus vabatahtlikult rahad ära maksta (kui mitte neli).
Ja ta läheb kohtusse väitma, et pole võlast kuulnudki?!
Ilmselt pole ta paljudest asjadest kuulnud ;)

Täna rääkis ta kohtus näiteks sellest, et olen koristaja :)
Ma ei tea, miks see teema neil seal jutuks tuli. Äkki uuriti või küsiti, kes need summad välja on arvutanud või midagi sellist (ma ei jõudnud advokaadi käest täpsemalt uurida, sest kiire oli).
Igatahes ütles Proua Ülemus, et ma olevat koristaja. Tahtis võibolla mõista anda, et mida mingisugune koristaja palga arvestamisest või sellistest asjadest üldse teab.
Aga näe - midagi ikka teab.
Kohe nii palju, et Proua Ülemus on firma rahakotist pidanud praeguseks ca 7300 € välja käima. Kui arvestada seda, et nemad ajasid oma 16 senti taga, siis arvata võib, et see summa läheb neile natuke ikka korda ka.
Samas pole see kaugeltki kõik.


Proua Ülemuse jaoks olengi ma tegelikult koristaja. Tema isiklik koristaja, kes firmas toimuvat korralagedust natuke koristab ;)

Näeme igas asjas ka helgemat poolt ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar