Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 6. mai 2014

Eurovisioon vol 1

Aastatel 1998-2011 olin ma tulihingeline Eurovisiooni lauluvõistluse fänn. Lindistasin neid omale kassettidele ja puha.
Lubasime klassiõega, et kui Eurovisioon peaks Eestis toimuma, siis kindlasti lähme.
Läksime me jah. Pilet oli kallis - raha polnud - jäi minemata.
Aga fänn olin ikkagi korralik.
Mõnikord on hea kasset sisse visata (jep, mul on veel selline aparaat ka olemas) ja vaadata-kuulata.
Mulle meeldisid alati millegi pärast Horvaatia laulud

Näiteks 2004 aasta laul

või 2005 aasta laul

Tegelikult oli mul palju lemmikuid. Peaksin terve päeva siin istuma, et neid üles panna.
Aga täname Taevaisa juutuubi eest, sest kõik laulud on võimalik nüüd ikkagi üles otsida ;)

Oi, kui palju ma kuulasin neid laule :

2005 Montenegro laul

2004 Serbia laul

2005 Iisrael

2005 Taani

2005 oli üldse hea aasta, siis oli nii palju häid laule...Oeh, olid ajad :)

Oma emakeeles lauldud laulud läksid mulle vägagi peale. Neid tuleb lihtsalt rohkem kuulata. Esimese korraga tundub laul paras pläust :):)

Oeh, nüüd nostalgitsen siin.....

Peale Soome kolimist pole eriti Eurovisiooni lainel olnud. Kui 2012 sai veel vaadatud (aga esimest korda jäi lindistamata), siis eelmisel aastal jäi täielikult vaatamata (ja ka järelikult lindistamata).

Selle aasta lauludest pole mitte ühtegi kuulnud.
Nüüd siis kuulan ja ütlen ka sõna sekka.
Pilti ei vaata, pelgalt kuulmise pealt kommenteerin:

Armeenia - noh... ne rõba ne mjassa...ei oska midagi öelda..
Läti - alguses ilus kidrasoolo.... keelt pudistab....nüüd läks täitsa mõnusalt rütmikaks. Minu poolt edasi.
Eesti - meenutab mingit eurolaulu, no täiega...hääl kuidagi nõrk...selline keskmine laul.Loomulikult edasi, eestlane ju.
Rootsi - algus on ilus...vahepeal nagu liiga tühi...nüüd jälle OK...mulle meeldib. Kindlalt edasi.
Island - kohe selline trall...noh, lõbus vähemalt...Saadan omalt poolt edasi.
Albaania - ilus kidrasoolo...laulu liiga palju.. hingab ta ka üldse?...kõik nagu ühe lainega...ei midagi erilist
Venemaa - isver kui jäme hääl...midagi jääb nagu puudu, aga kõige hullem ka ei ole. Pakun, et saab edasi.
Azerbaizaan - ilus algus....igav ja uimane laul...appi, kes sellist laulu üldse lõpuni  kuulata viitsib?
Ukraina - ei oskagi midagi öelda...selline tavaline ja keskpärane laul...
Belgia- algus meenutab mingit laulu...hääl kuidagi igav....nüüd läks paremaks...midagi on nagu puudu ja kui selle midagi sinna juurde paneks, siis oleks täitsa hea laul...
Moldova - eeee....ei oska midagi öelda...millised laulud need edasi lähevad ? :D
San Marino - imelikud laulud...jälle ei midagi....kus seda kuulama peaks? Samas parem, kui paar eelnevat.
Portugal -ei midagi... sama traditsioon, mis kõik eelnevad aastad. Laule seal riigis teha ei osata.
Holland - liiga vaikne ja madal hääl, samas mulle meeldib...täitsa OK laul - mulle meeldib. Minu poolt edasi. Vaadates eelnevat valikud peaks kindlalt edasi minema.
Montenegro - ilus algus...ikka veel ilus...mulle meeldib, olgugi, et midagi aru ei saa. Minu poolt edasi.
Ungari - ne rõba ne mjassa...seisukoht puudub...samas võib edasi saada.

Esialgne lühike (ning mittemidagi ütlev) hinnang sai antud.

Nende lugude kuulamisega on ka nii, et esimesel korral ei meeldi äkki üldse, kolmanda korraga tundub normaalne ja kuuenda korraga võib juba lemmik olla.

Minu kolm lemmikut: Holland, Rootsi ja Montenegro.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar