Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 6. mai 2014

Teie kontol tuvastati kahtlane sisselogimine

Täna öösel kell 00:33 saatis Google mulle sõnumi, et minu oikap321@gmail.com  kontol avastati kahtlane sisselogimine.
Sisselogimine katkestati ja midagi kurja kontol ei tehtud.

Ei jaganud öösel mütsigi välja ja mõtlesin, et kes see kurat tahaks minu kontol ringi tuuseldada!?
See on mu tööasjade konto, mida ainult siin blogis kasutan - ei midagi erilist. Riigisaladusi pole ;)
Sisselogija asukohta ei õnnestunud tuvastada, küll aga tuvastati IP-aadress ja see oli selline:

2607: f8b0: 400c: c03:0:0:204

Hoopis erinev tavalisest IP-aadressist.

Mind üllatas see, et Google selle kohta kohe sedasi sõnumi saatis. Öösel arvasingi, et konto on tühjaks tehtud ja midagi seal enam pole. Õnneks oli kõik samasugune nagu eile õhtul. Võib töödega jätkata.
Seda ütlen ka, et üldjuhul vastan kirjadele 24 tunni sees, kõige hiljem 3 ööpäeva jooksul ja kui ei vasta, siis pole ma kirja kätte saanud ;) mail.ee ja hot.ee kirjad lähevad otse rämpsu, olgugi, et

Kui riigisaladuse juurde korra tagasi tulla, siis pidingi selle panga teatise kohta uue avalduse tegema! Ajuvaba!

Hakkame nüüd Eurovisiooni lauluvõistlust kuulama, ikkagi esimene eelvoor ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar