Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 29. mai 2014

Minu FB-d ründas viirus!

Kurat!
Ma olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tige!
Ma ei ava FB-s MITTE KUNAGI MITTE MIDAGI!
Just nimelt nende igasuguste viiruste ja jamade pärast. Kuna tegemist minu tööasjade arvutiga, siis hoian seda tõesti nagu s....ta pilpa peal.

Täna vaatasin, et sõbrants saatis ühe pildi.
Ei pannud seda "hahaha" kirja ka seal tähele, laadisin hopsti alla ja oligi asi korras!
Kuna ma seda esimese korraga lahti ei saanud, siis laadisin ikka teist korda ka!
Tubli tüdruk ju!

Uurisin sõbrantsilt, et mis värk on, sest ka teise korraga ei saanud lahti.
Noh sain siis teada, et viiruse moodi ollus on...

Panin FB seinale kohe teate ka üles, aga suurt tolku sellest polnud, sest päris paljud ikkagi avasid selle.

Ma vabandan südamest nende sõprade/tuttavate ees, kes minu kaudu selle viiruse said.
Ausõna, ma ei teinud seda meelega ;)
Lammas olen - ei muud...
Mää-mää-mää

Plaanisin täna blogisse muidu pikema sissekande teha, aga kuna ma majandasin mitu tundi selle "imetoreda" viiruse kallal, siis sinna mu aeg läkski!

Üksi ei pidanud õnneks majandama.
Olgem ausad, üksi ma polekski osanud midagi majandada. Hahahhaha.....

Mõtlesin tegelikult juba, et pean sammud kaupmehe juurde sättima ja uue rüpperaali ostma, sest üksi oleks ma selle arvuti nagunii hullemasse olukorda "parandanud" ja ilma arvutita ka ei saa, sest tööasjad tahavad ajamist. Olen neid nagunii juba viimse piirini edasi lükanud.

Õnneks olen ma vähemalt nii tark, et salvestan omale kõik dokumendid ja muud vajalikud asjad nii kõvakettale, mälupulgale, kui ka plaadile.
Topelt ei kärise, eksole ;)
Kui ei salvestaks ja arvuti otsad annaks, siis oleks minu elu ka poolenisti vist läbi :)

Ma ei kujutaks ette, kuidas ma kõikki neid selgitusi, põhjasid, näiteid otsast pihta tegema hakkaksin. Loomulikult oleks see praegu sada korda lihtsam, aga ikkagi...
Nii ma siis salvestan iga 2-3 kuu tagant asjad üle.
Selles mõttes olen tark, onju? :D

Õnneks leidus siiski inimene, kes mind juhendada oskas.
Ja viitsis!  - ma ei ole ju arvuti vallas just kõige teravam pliiats :D

Juhendamine käis läbi FB. Puust ja punaselt.
Tegemist on kusjuures inimesega, keda ma tööõiguse valdkonnas abistanud olen.
Ma pean tõdema, et kõik mu viimase aja õlekõrred on Soome töölised, kelle asju ajanud olen.
Varsti on vist igal alal keegi "käpp" sees.
Pillekas lubas näiteks meie tulevasel majakesel trepid, aknad, uksed teha - peame ainult süüa ja öömaja pakkuma :D
Ma võin täiesti puhta südamega kasutada loosungit "käsi peseb kätt", sest päris paljude tööliste puhul ei ole ma abistamise eest raha saanud/küsinud.

Täna saime igatahes osade asjadega sotid selgeks, homme pidime veel midagi puhastama, parandama,uuendama ja ma ei teagi mis sada imet veel tegema.
Neil kordadel, kui mul arvuti jumpsib, jõuan ma iga kord järeldusele, et võiks ise rohkem arvuti-asjandust õppida.
Tegelikult on see päris põnev.... Äkki kunagi...

Eks ma siis üritan homme oma eelmise nädala tegemistest/töödest kirjutada  ja natuke Abbit tutvustada ;)


5 kommentaari:

  1. Tubli oled, et hakkama said:)
    Küsimus: kas sa sellist kaughalduse programmi tead nagu Teamviewer? Kui oleks tegemist usaldusväärse (oskaja) isikuga, siis ta teeks ise niks naks kõik sinu arvutis korda ise võib olla samal ajal teises riigis asudes. Aitan sellega ka ise emal sageli tema pisimuresid korrigeerida.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuulen sellist nime esimest korda :):):)
      Minu puhul täitsa tavakas.

      Hetkel pole ka sellist IT-sõpra/tuttavat, kes sips-sips asjad korda teeks. Siiani olen kuidagi ikka hakkama saanud.
      Eks ma kunagi hakkan ennast arvuti vallas äkki ikkagi arendama ka. Lootust (ja vajadust) on :)

      Kustuta
    2. Jah, see Teamviewer on tore asi, teine inimene saab sinu arvutis tegutseda nagu oma arvutis ja sa ise jälgid seda ja pärast seda saad kohe ka ühenduse katkestada. Ainult jah, sinu puhul peab see igaks juhuks usaldusväärne inimene olema, kuna sul on tähtsad asjad arvutis:)

      Kustuta
  2. Abbi kõlab nii suursuguselt, nagu "Tuulest viidud" ajastust.
    Selle viiruse nägin mina ka oma FB-s ära, aga kuna mul nett vilets, siis midagi mida avada, minuni ei jõudnudki õnneks.Ainul ahahah oli näha.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead, see ongi selline paik :)
      Nii õige kirjeldus.

      No see lihtsalt on hea-olemise-koht. Sõbrannad, kes külas on käinud, ütlevad ka, et ei taha ära minna.
      Millalgi teen Abbist suurema tutvustuse, siis näed selle maagilisust ka ;)

      Siis sul läks hästi, et ei saanud avada. See hahaha ringles vist päris suures ulatuses. Hea, et niigi läks :)

      Kustuta