Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 7. mai 2014

Ei tule seda sissekannet, ei tule

Ma tean, et üks inimene ootab vist praegu õhinaga, et ma kirjutaksin sellest, kuidas meil kohtus läks.

Ei tule seda sissekannet - veel mitte. Kui otsus käes, siis tuleb.

Ja ma annan oma pühaliku lubaduse, et kui kohtuotsus käes on, siis see on esimene firma, kelle ma avaldan nime ja kõige muuga.
Kohtuotsused on ju avalikud, eksole ;)
Saab firma tasuta reklaami.

Lühidalt võin öelda nii palju, et täna oli ettevalmistusistung, kus esitati tõendeid ja tunnistajaid.
See pole vist enam uudiseks, et kohtule esitatakse võltsitud, sel korral oleks õigem väljend "väheke korrigeeritud tõendeid".
Meie nägime nendest "tõenditest" ainult koopiat. Saab näha, kas kohtus originaalid ikka esitatakse.
Kui ei, siis on selle koopia näol tegemist vetsupaberiga. Kui jah ja see samasugune on, kui koopia, siis ei ole muud, kui käekirja ekspertiis.
Seega peaistungiks originaal kenasti kaasa ;)

Uppuja haarab ju ikka õlekõrrest.

Ma tean küll, et sa loed tegelikult salaja mu blogi ja teen sulle siinkohal täiesti avaliku ettepaneku.
Neela oma uhkus alla ja maksa kohtus väljapakutud summa (+ kohtukulud) ära ja saab asi sellega lõpu.
Sa ju tead ise ka, et töölisel on õigus.

Ma ei teahaks eriti uskuda, et su tunnistajad kohtusse tegelikult valetama tulevad, nad ju teavad ette, et ees ootab valetamine. Kui ikkagi tulevad, siis loodetavasti saavad nad valetamise eest hiljem ka karistada.

Üritasid kohtus selgeks teha, et kõige taga olen mina oma blogiga.
Esiteks ei puutu mina ja minu blogi  ABSOLUUTSELT sellesse kohtukeissi, aga kui sa seda nii väga mainida tahad, siis ma võiks vabalt tunnistama tulla, kuidas VIIS inimest on minu abiga oma rahad sellelt firmalt juba kätte saanud. Ja ma tean 110% , et need ei ole viimased.
Teiseks, kui mina surkima poleks hakanud, oleks sama trall ilmselt edasi jätkunud. Lollid eestlased ju - mida vähem teavad, seda parem on.
Kolmandaks - kuidas saab välja tulla väitega, et ma vihkan seda firmat ja surgingi sellepärast? Mitte keegi ei vihka seda firmat. Ma ei hakka vist üles lugema, kui mitu korda anti võimalus asjad rahulikult korda ajada.
Kommunikatsiooniprobleemid olid kellelgi teisel, mitte minul ;)

Nüüd oleks tagumine aeg peegel kätte võtta ja aru saada, kes tegelikult selle asja nii kaugele viis.

Kuna ma tean, et sa seda ei tee, siis tuleb tõdeda, et kaks kõva kivi head jahu ei jahvata.
Aga pakkumine on endiselt jõus ;)

Tasub siin juures ära mainida, et meie süda on rahulik. Sinul ilmselt mitte?

Lähme parem õue ja naudime ilusat ilma, eksole - mine sina ka ja tunne kevadest rõõmu :):):)

EDIT: Meie tunnistajate mõjutamine juba käib!

2 kommentaari: