Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 5. mai 2014

Piletid ostetud :)

No nii, piletid ostetud ja sõit toimub järgmisel nädalal.

Ma ei jõudnud selle peale veel mõtlema hakatagi kuidas me Tallinnast Haapsallu saame, kui Marite juba sõnumi saatis, et tema tuleb meile vastu :):):):)
Awwwww :)
No mis ma ilma Mariteta teeksin?
Mitte midagi ;):):)

Praegu on VR-il head pakkumised - rongisõit Turust Helsingisse maksab 8 €, seega saab üle pika aja jälle rongiga sõita. Ma arvan, et rongiga mugavam ka, kui bussiga. Kuna Janeli on 6-aastane, siis pean tema eest ka 8 € välja käima. Oleks viiene, siis saaks tasuta.
Laevaga sama lugu, ainult et seal pidin tema eest 17 euri välja käima. Viking oleks tasuta, aga selle peale me ei jõua.

Eelmisel nädalal käisin kirparil ja nägin seal vihmavarjukat müügil.
Näppisin ja katsusin küll seda, aga ei ostnud.
Siis, kui tuli otsus, et panen kahe lapsega varem siit ajama, tekkis vihmavarjuka järgi kohe vajadus. Mul on nagunii suur matkakott seljas ja kui Johantsi ka veel vedama peaksin, siis annaksin Koju jõudes vist otsad. Seega käisin täna uuesti kirparile ja hoidsin pöidlaid pihus, et see alles oleks.
Õnneks oli :):)
Hinnaks 8 €.
Pole nüüd just kõige uuem mall, aga väga hästi hoitud ja mugav sõita.
Tegelikult tundub, et sellega polegi sõidetud, rattad väga korralikud ja kriipse-kraapse pole ka kusagil. Tolmune oli küll.
Ju siis seisis kellelgil 20 aastat kusagil konkus ja nüüd otsustati, et on õige aeg see maha müüa ;)
Homme teen klõpsu ja esitluse ka.

Kusjuures see vanker, mille ma Eestisse kaasa pidin võtma ja ära andma - me ei saanudki seda kinni!!
Kohe näha, et ajugeeniused! :D

Kuna reis on ees, siis otsustasin veel viimase suurema koristuse ette võtta.
Olgugi, et koristasin praktiliselt terve päeva, siis elamine on hullem, kui koristama hakates ;)

Nojah, ma ju pakin ja koristan korraga. Pool elamist vaja ikkagi kaasa vedada ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar