Lehevaatamisi kokku

laupäev, 3. mai 2014

Pakin asju

Tegelen siin vaikselt asjade pakkimisega.

Jõudsime nimelt otsusele, et mina tulen Johanna ja Janeliga  juba varem Eestisse ära.
Talutööd ju kutsuvad ;)
Kui ma mai lõpus/juuni alguseks tuleks, siis oleks aiamaa ja maasikad juba nii rohtu kasvanud, et nendega poleks midagi peale hakata. Mis aiamaast ma üldse räägin? Aiamaad ei olekski ju. Oleks rohtukasvanud põlluke. Sel juhul kutsuks traktori peale, laseks maa siledaks tõmmata ja sinna see aiamaa jääkski.

Mul on aiamaaga plaanis tuure natuke maha tõmmata.
Panen ainult loetud asjad maha ja igaühte natukene. Täpselt nii palju, kui ära kasutame.
Eelmine aasta näitas, et ei ole mõtet neid peete, porgandeid ja kartuleid sinna nii palju panna. Kuna tuleme augusti keskel juba Soome tagasi, siis meist ülesvõtjaid ei ole.
Eelmisel aastal korjaski kohalik külamees kraami omale. Pole ju mõtet niisama ka raisku lasta ;)
Sel aastal ei hakka siis tühja tööd tegema. Maha panen sibula, peedi, peterselli, türgi oa, herned ja näpuotsaga porgandi-peedi.
Ülejäänud maa läheb maasikatele-vaarikatele. Kui ruumi ikka veel üle jääb, siis see läheb murumaaks - siledaks ja niidukiga peale.

Arutasin asja Karoliniga ka läbi ja tema on nõus, et koos issiga Soome jääb. Mis need kaks nädalat siis ära ei ole.
Eks ma teen talle selle eest midagi välja ka, aga talle seda ei ütle ;)
Selles mõttes ei muutu midagi - kooli läheb ja koolist tuleb nagunii ise, süüa oskab ka võtta ja õppimist saame läbi skype vaadata.
Tarmo ainuke mure oli see, et kuidas Karolin juuksed kammitud saab - tema ju ei oska patsi teha! :)
Ma ütlesin, et kõik üksikisad (kes tüdrukuid kasvatavad) on selle ära õppinud ja see harja käes hoidmine pole tegelikult nii raske midagi. Saab hakkama küll ;)

Sõit tuleb - see on otsustatud.

Kuna ma pean bussiga tulema, siis ma ei kujuta seda tulemist päris täpselt praegu ette.
Ei tea ju, kuidas sellise väikse röövliga retk välja kujuneb.
Eks saab siis näha.
Kui see tulemine kujunebki suuremat sorti jamaks, siis elan selle päeva lihtsalt üle.

Seega pakingi siin vaikselt asju.
Neid, mis kohe kaasa võtan ja neid, mis hiljem autoga tulevad.
Põhimõttelist pool elamist ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar