Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 15. mai 2014

Karolin käis kooliga loomaaias

Täna oli meie naisperel seikluste päev - Karolin käis kooliga Helsingis loomaias ja mina tulin Janeli-Johannaga Eestisse.

Karolin käis täna niisiis loomaaias.
Reisi eest ise midagi maksma ei pidanud (ja kohe rõhutati, et raha kaasa ei ole vaja võtta).
Kogu seiklus maksti kooli poolt kinni - nii sõit, loomaaia pilet, kui ka lõuna ajal soe söök.

Ma kujutan ette, kui põnev seal tegelikult oli. Seda enam, et lapsele.
Kuidas tal seal läks ja keda nägi, sellest ma hetkel rääkida ei oska, aga eks kuuleme ta muljetamisi veidi hiljem.

Nüüd nad peavad seal kahekesi ilma minu kaagutamiseta hakkama saama :D
Nagu ma varem mainisin, siis kõige suurem mure on Karolini juuste kammimine ja patsi tegemine - kõik ülejäänu on lahendatav;)

Janelil oli eile viimane lasteaia päev ja tema jaoks on suvepuhkus seega alanud. Nii meiegi jaoks.
Täna võtsimegi selle suure tulemise ka ette.
Tulema hakkasime 11.30. Kohale jõudsime 22 ajal.
Juhtus paar viperust, millest kirjutan homme ;)

Aga kohale me jõudsime.
Janeli läks vanaema juurde, Johanna keerab juba kolmandat külge ja mina stardin ka kohe voodisse.
Pikk päev ikkagi selja taga ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar