Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 4. juuli 2019

Kivikuninganna!

Ma olen ikka tõsine kivide kuninganna!

Kui ma varasemalt otsisin kohta, kuhu üleliigseid kive peita, et neid jalust ära saada, siis nüüd on kõik kivid arvel. Kõik! :)
Niisama ei saa mitte ühtegi kivi ära visata, sest kõik lähevad loosi. Eriti väiksed kivid, sest ladumise juures kulub just neid kõige rohkem!

Ma ei tea, miks need kivid mind sedasi tõmbavad, aga mulle meeldib neid laduda. Nagu kerge haigus juba :)

Minu värskeim ladumine on rododendroite "peenar"
Kui ma neid kive sinna laduma hakkasin, siis ma veel ei teadnud, et sinna rodotendronid tulevad. Nimelt on see tegelikult üks maja vundamendi juurest olev nurk, kuhu vundamenti ei valatud. Ilmselt oli valaja sinna sissekäiku tahtnud teha. Igatahes oli see nurk kuidagi parlanksist väljas, maapind oli ebatasane ja seda muru oli sealt samuti vastik niita. Otsustasin, et laon sinna nurgakese juurde. Nüüd oleks vundamendi näol tegemist nagu suure ristkülikuga ja silmale on palju ilusam vaadata. Vähemalt minu silmale ;) Lisaks pole seal nurgas enam seda muruniidukiga nikerdamist.
Olen  ladumisega väga rahul, teen endale pai ja kui kunagi viitsin, siis lihvin puidust medali ka! :)

Ääred said laotud, isegi turvas on sees, aga ülla-ülla rododendronid on puudu!
Käisin poes vaatamas ja mingid äbarikud maksid ca 30 euri per istik. Ei raatsinud osta. Ehk näen millalgi kusagil paremas seisus olevaid taimi ja eks siis ostan ;)
Seniks imetlen niisama oma turvast :):):

Rododendronid :)

Nüüd on vundament nii nagu peab

Lähme mu kivi kuninganna jutuga edasi.
Elektrikilbi all oli kivihunnik, aga need kivid olid sinna täiesti suvaliselt visatud ja see mulle ei meeldinud - tõmbasin kivid laiali ja ladusin ilusti üksteise peale :)

Enne

vahepeal

nüüd :)

No ja hetkel on mul ju see liivakasti ladumine käsil. Tegemist pidi maikuu projektiga olema, aga igasugu muid toimetusi on nii palju ja tuleb välja, et on pigem suveprojekt. Laon siis, kui muud teha pole ja ütleme nii, et nipa-napa on veel laduda, aga usun, et saan juulikuus ikka valmis. Vähemalt plaanid on sellised :)

Alguse ponnistused

Põhjaringid sai tehtud tellisest


Paar ringi on veel minna ;)

Lapsena sai hästi palju puid lõhutud ja neid riita laotud, ei teagi, kas see ladumisarmastus on samast ajast külge jäänud! Igatahes minule see kividega mässamine meeldib ja kindlasti olen ma varsti uue projekti kallal - laon saunale maakivist vundamenti või nii! :) :)

Ma siiski valetasin kirjatüki alguses, mu viimane ladumine ei olnud mitte rododendroni peenar vaid maja vundamendi äär. Nimelt viskasin ma eelmisel suvel oma kivid ju vundamendi sisse, aga nüüd tahan seda seesmist ala siledaks tasandada, aga kivid on ju ees. Mis siis ikka - laon kivid vundamendi peale ;) 
Eks see tühi ladumine ole, sest ühel hetkel teen nendest kividest kindlasti midagi muud, aga praktika mõttes võib harjutada küll. Kui ma varasemalt imetlesin ja sättisin iga kivi eraldi, et seda kuhugi sobitada, siis nüüd oskab silm juba vaadata, millist kivi mul vaja on :) Areng :):)



Kivikuninganna on kõnelenud! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar