Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 30. juuni 2019

Kõva Mehe Jooks ja jaanipilti ka :)

Pidin ju kohe-kohe Kõva Mehe Jooksust kirjutama!
Nojah, kohe ongi nüüd saabunud :):)

Mõned nö ametlikud pildid ikka tulid, aga need on tasulised ja ma küll nende eest maksta ei viitsi. Seega peab leppima nende piltidega, mis ise klõpsitud sai.

Kõva Mehe Jooksul olen korra käinud ja see oli 2017 aastal, sain siis ajaks 1:16:21
Sel aastal oli rada raskem, sest võrreldes minu eelmise jooksuga olid juures liivamäed ja konteinerid ning muda-ja veetakistusi oli oluliselt rohkem.
Olgugi, et rada oli raskem, tuli aeg 2017 jooksuga võrreldes parem ehk 1:15:38, naiste arvestuses 14 koht (100 lõpetajat) ja üldarvestuses 168 (609 lõpetajat).

Alustasin rahuliku tempoga, et ennast mitte kinni joosta. Ma arvan, et mingi 3-4 km ei jooksnud ma kellestki mööda, küll aga joosti minust. Mida aeg edasi, seda rohkem hakkas selgasid minu poole liikuma. Olles 7-8 kilomeetri peal, siis möödusin juba päris paljudest ja just naistest. Arvata võib, et see andis indu juurde. Hästi pikalt jooksin ühe teise naisega koos, kord jooksis tema minust mööda, siis jälle vastupidi. Kuna me sedasi oma 5-6 km koos jooksime, siis oli mul kindel plaan teda lõpus võita. Kasvõi hambad ristis, aga teda ma võitma pean! Hasart noh! :) Puhta jooksuga ei olekski ma teda kindlasti võitnud, aga üsna lõpus tuli õhus see käteredel ja tugevad käed on ju minu trump. Tema kukkuski popsti alla ja pidi kätekõverdusi tegema jääma, mina ületasin redeli ja sibasin vutt-vutt edasi. Kohe peale seda tuli tegelikult ka ujumine, mis on samuti minu tugev külg, seega olin üsna kindel, et see kange konkurent minust küll enam mööda ei lähe. Ja ei läinud ka! ;)
Ka sel aastal õnnestus mul endale väike vigastus tekitada. Kohe esimeses veetakistuses lõin oma sõrme vee all vastu kivi ära, mille tulemusel tuli sõrmel nahk osaliselt lahti. Verd voolas ojadena! Ok, see on ilmselge liialdus, aga valus oli küll! :(

Tulemusega olen väga rahul ja jooks oli niivõrd äge, et minu poolest võiks seda lausa kaks ringi joosta !!! :)

Järgmisel aastal olen loomulikult taas platsis, siis on eesmärgiks naistes 10 ja üldtabelis 100 sekka joosta ;)

Pilte ka:

Tasus tulla!

Minu lemmik :)

Soojaks tuleb hüpata!

Sulistavad :D

Puhtad riided! :)

Vigastus! :)

Selle nimel me seda jooksu kõik jooksemegi :)

Ja selle nimel ka! :)





Vahepeal jõudsid jaanid ka juba ära olla. 
Ilm oli õnneks päiksepaisteline. Soojakraade oli küll vähevõitu, aga see eest ei sadanud vihma.
Sussutasime grilli ja mängisime natuke mänge. Kell tiksus juba südaööd, kui viimased oksad lõkkele viskasime. Peale seda korjasime oma kodinad kokku ja läksime koju ära. Mõnusad rahulikud jaanid!

Esimene Pokumaa jaanituli! Ahhoi!




Käisin ja noppisin umbrohtu - minu jaanililled :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar