Lehevaatamisi kokku

reede, 5. juuli 2019

Tantsupidu!


Oh, ei teagi...Juba kümme aastat tagasi oli mul suur soov laulupeole minna, aga jäi minemata kuna Janeli oli liiga väike. 
Möödus viis aastat ja saabus uus laulupeo aeg. Sel korral oli aga Johanna liiga väike ja pidin taas pidu telekast vaatama. Hing kripeldas!
Mulle ei meenu praegu, kas ma 2004 aasta laulupeole tahtsin minna või mitte, aga kui tahtsingi, siis ka see oli enam-vähem välistatud, sest ootasin sel ajal Karolini ja olin oma ootusega üsna lõpus, sest augustis ta mul sündis ;)

Õnneks jõudsin oma aja ikka ära oodata!
Nüüd, aastal 2019, on kõik lapsed piisavalt suured, et võisin pikemalt mõtlemata oma sinimustvalge lipu kätte haarata ja sellest melust osa saada.

Eile saigi sellega algust tehtud, sest toimus tantsupeo esimene etendus!

Tuljak



Tule tulemine


Ühed lähevad, teised tulevad


Sutsuke päikest






See emotsioon, mille sealt sain!
Vot seda ei oskagi sõnadesse panna! See oli lihtsalt niiii võimas!
See on täiesti hämmastav, kuidas asjad sujusid täpselt nii nagu plaanitud oli – ühed lõpetasid oma tantsu, teised valmistusid juba areenile tulema. Mulle meeldiski tohutult see, kui tantsijad mööda treppe tulema hakkasid – tulid ja tulid ja tulid ja tulid, jäidki tulema.
Kuidas üldse nii palju rahvast korraga nii hästi toimima panna!? Uskumatu! Need tantsud ja need mustrid ja üldse see kooslus...
Kaks viimast tantsu olid ikka tipp, mis tipp!
Ütleme nii, et eelviimase tantsu ajal, ku see mass sinna areenile muudkui kogunes, oli küll suur tegu, et pisaraid tagasi hoida!
See oli ilus, lihtsalt ILUS! Need ongi need hetked, kus lihtsalt vaatada, naudid ja tunned rõõmu, et on olemas võimalus selle nautimiseks!"Maa hing" videot näeb siit
Võimas!
Fantastiline!
Suurepärane töö!
Suur tänu, Tantsjad! Suur tänu, Õpetajad! Suur tänu, Korraldajad!

Hakka või ise rahvatantsu tantsima :):):) See on mu tegevustest veel puudu :D

Ilm oli üldiselt pilvine, aga korra piilus siiski ka päike. Positiivne on see, et vähemalt vihma ei sadanud. 15-16 kraadi on juuli kohta muidugi vähe, aga ka see ajas asja ära ;)
Olgugi, et mul olid istumiskohad ostetud, siis istekohad jäid soojendamata, sest püsti seistes oli palju parem vaade.

Homme-ülehomme siis laulupeole! Vihmakeep, peo kava ja lipp on juba kotis :)

NB!Plaanide järgi peaksin praegu tosse jalga panema, et jooksuringile minna (jep, olen endiselt graafikus - juba 4 kuud!), aga kohe hakkab telekast tantsupeo kolmas etendus! 
Ja hing kutsub hoopis seda vaatama! :):):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar