Lehevaatamisi kokku

laupäev, 24. juuli 2021

Olümpiaaeg on alanud - Tokyo 2020!

Õdus õhtu ERM Viinaköögis - Alen Veziko

Enne seda, kui olümpialainele lähen, tahaks ära mainida, et neljapäeval sai Tartus ERM-i Viinaköögis Alen Vezikot kuulamas käidud. Hästi õdus olemine oli. Veziko jutupausid olid mõnusalt humoorikad ja tema laulud on ka mõnusa sõnumiga. Mulle igatahes meeldis. Sel aastal ilmselt kontsertidele või väliüritustele enam ei lähe, sest koroona pressib jälle peale ja kohe-kohe on varsti kõik taas lukus.
Piirdumegi sel aastal siis kahe üritusega – Trad Attack! ja Alen Veziko – midagi ikka 😉
Nüüd on see kontsert mainitud ja võime olümpiast rääkida 😃

Olgu elutempo nii kiire, kui tahes, siis olümpiamänge vaatan ma alati. Viimasel ajal ei ole ma spordi vaatamisele aega panustanud, sest seda aega lihtsalt ei ole, aga kui on olümpia, siis vaatan ma põhimõtteliselt kõike, mida näidatakse.

„Lääne Elus“ toimub jälle ennustamisvõistlus (meenutuseks, et eelmise olümpia ennustusvõistluse panin ma ju kinni!), andsin ka ennustamisele oma panuse. Osad küsimused ennustasin netist edetabeleid vaadates, sest endal polnud ala olukorrast või liidritest mitte mingisugust aimu 😊 
Et siis selline olümpiafänn ja ennustaja! 😃

Viimastel aastatel olen alati ka olümpiariiete kollektsioonist midagi tellinud ja täna saabus minu S suuruses sviiter. Liiga suur oli! Ma ei saaks öelda, et ma nüüd kokku oleksin kuivanud (pigem paksemaks läinud), aga S suurus jäi seekord liiga lohvakaks. Saadan homme tagasi ja lasen XS-i saata 😉

See, et Katrina Lehis meile juba ühe medali ära tõi, on lihtsalt suurepärane. Kui kolmanda koha heitlus käis, siis vaatasin seda koos Janeliga ja iga kord, kui Lehis punkti sai, siis mina hakkasin kõvemini plaksutama! Kui ta seal lõpus ühe punkti ära andis, siis seletasin ja õpetasin omaette, et poleks vaja ju nii teha. Janeli vaatas mind loomulikult nagu ebanormaalset, aga see käib asja juurde 😃 See on ju ilmselge, et ühtegi küsimust ta vehklemise ajal küsida ei tohtinud, sest sai vastuseks, et vaata telekat 😃 😃

Mina ise panustan veel Epp Mäele, sõudjatele ja epee naiskonnale. Loodan, et Rasmus Mägi saab vähemalt poolfinaali. Kaidi Kivioja võiks ka huvitava tulemuse teha.

Ütleme nii, et sel aastal ei ole olümpia vaatamine lihtsalt diivanil istumine ja punnis silmadega teleka vaatamine. Kasutan seda aega lugemiseks ära. Sellel nädalal sain oma tsiviilõiguse loengute ajad lõpuks teada. Positiivne on see, et loengud on K, N, R ja esmaspäevad jäävad siiski vabaks, aga ehmatav on maht, mis läbi tuleb töötada. Lugeda mulle iseenesest muidugi meeldib, aga kuidas seadusi sedasi mõtestatult lugeda 😊 Tegelikult mulle meeldib, eriti karistusõigust ja kriminaalmenetluseseadustikku. Just neid kommenteeritud väljaandeid.

Sutsu lugemist :)

Tegin taaskord ühe suurema väljamineku, et vajalikud õpikud/raamatud kodus olemas oleks ja saaksin neid siis lugeda, kui ise vajalikuks pean. Viimane sats läkski maksma veidi üle 300 euro, aga see on taaskord investeering tulevikku 😊 Nüüd ma neid siis loen. Võtsin plaani, et augustikuus töötan karistusõiguse ja tsiviilõiguse läbi. Õiguse entsüklopeedia ja riigiõigus jäävad siis uue materjalina jooksvalt sügissemestrisse.

Sel sügisel on mul seega 30 EAP asemel 54 EAP-d ja ma ei teagi, kas ma selles tempos üldse vastu pean. Ega muidu teada ei saa, kui ei proovi. Kui tõesti üle jõu käib, eks siis saab midagi välja mõelda 😉 Ma ise olen kusjuures positiivne, sest need õiguseasjad on ju tõesti see asi, mida ma alati teha olen tahtnud ja seda võimalust ma juba käest ei lase 😉

Homme kirjutan oma sügissemestri graafiku välja ja hakkan skeeme paika panema, millal olen Tartus ja millal Haapsalus. Ütleme niie, et sõitmist tuleb ikka omajagu 😉

Ühesõnaga hetkel vaatan ma olümpiat, loen raamatuid ja pugin oma megagigahüppersupper mahedaid tomateid. Ja neid mul jagub:

Nämm-nämm

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar