Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 18. juuli 2021

Narva-Jõesuus ja suvine Kiviõli seikluspark

Suurem suvi on mõneks ajaks nüüd möödas ja pean mainima, et meie võtsime nendest kuumadest suvepäevadest küll kõik, mis võtta andis. Praktiliselt iga päev käisime ujumas ja sumedatel suveõhtutel sai isegi linnas jalutatud. Talu juures sai natuke tööd ka tehtud, aga kui võtta arvesse tavapärast tööde mahtu, siis on see töö tegemine pigem üks trullamine olnud. Homsest kuni nädala lõpuni on pisut jahedam ja siis ongi paras aeg tööle pühenduda, et seejärel jälle puhata 😊

Päike loojub merre, lapsed taamal sulistamas

Päris puhkuseks nimetan mina sellist aega, kus konkreetselt kodust ära sõidetakse ja lihtsalt ollakse. Kolmapäeval saigi nii tehtud, sest võtsime suuna Narva-Jõesuule. Kuna ilmad olid nii suurepärased ja Narva-Jõesuu rand on oma siidise liivaga üks minu lemmikuid, siis saigi suurem osa ajast rannas veedetud. Vesi oli uskumatult soe. Üle mõistuse soe! Ma vist ei olegi nii soojas merevees varem sulistanud. Kui muidu lähed vette ja mingid külavärinad ikka peale tulevad, siis Narva-Jõesuus seda ei olnud. Õhusoojus oli juba ligi 30 kraadi ja kipun arvama, et ega see vesigi väga palju alla ei jäänud. Ühesõnaga ilmade poolest oli seal Narva-Jõesuu liivadel lesimine suurepärane ajastus. Ma endiselt armastan seda siidist liiva. Sel korral ma enam liiva kaasa ei toonud, sest kaks nooremat tüdrukut olid kaasas ja said ise liivas sahistada 😃





Rannas oli rahvast hommikust õhtuni, alles 21-22 ajal hakati end kokku pakkima ja nelja seina vahele peitma. Ööd olid küll palavad, aga sai need ikka üle elatud 😉

Narva-Jõesuus olime kaks päeva, kolmandal päeval peatusime Kiviõlis, kus käisime seikluspargis. Ma pean kiitma sealset personali ja teenindust. Annan hinde 5+ ja natuke peale ka. Ma ei ole Eestis mitte kusagil nii meeldivat personali kohanud. Isegi Janeli pani seda tähele, sest ütles mulle mitu korda, et nii lahedad inimesed. Kogu personal oli nii rõõmsameelne ja kuidagi äge. Reaalselt - KOGU PERSONAL! Nagu polekski Eestis olnud 😊



Johanna lemmik



Tuletõrje kihutab maja kustutama

Maja kustutamas

Lennuk ja puha

Ronimislinnak

BMX-de ja tõukside baradiis

Johanna driftimas

Pikim õhusõit Eestis - Janeli kõlgub :)

Sealt ta laskuma hakkas ;)

Kõnnib taevas :)

Tuli väikeselt õhulennult

Varsti võib kopatööd ka ise teha :D

Minu ja Janeli rallikad :)

Mõned aastad tagasi sai talvel Kiviõli seikluspargis laskumas käidud (kui mu mälu mind ei peta, siis mina ei saanud suuskigi alla), aga suvises seikluspargis käisime esmakordselt. Tüdrukutele meeldis seal väga. Panime selle seikluspargi endale juba ka järgmise aasta suveplaanidesse kirja. Siis peaks natuke pikemalt selle Ida-Virumaa tuuri ette võtma, sest sel korral olime kokku ainult kolm päeva, aga oleks võinud kauem olla. Järgmisel aastal võtame siis terve nädala 😉

Mis seal siis teha saab? Tuubi, bagide, autode, BMX-de ja tõukeratastega sõita, päris koppadega kaevata, ronimislinnakus ronida, väikese mootorpaadiga tiigil sõita (ise saab juhtida), lennukis istuda ja kokpitis nuppe näppida, driftida ja tross-laskuda. Kindlasti oli midagi veel, aga ei tule kõik meelde.

Meie pere tüdrukutele meeldisid kõige rohkem autodega sõita. Johanna kihutas väikeste autodega spetsiaalses autolinnakus, meie Janeliga sõitsime kõrgest mäest alla autodega, millel oli ainult pidur. See oli nii äge! Ja hasarti tekitav! Kui esimest korda mäest alla tulime, siis oli jalg põhimõtteliselt kogu aeg piduril. Kolmanda ringiga tuli juba hasart sisse ja sai ikka korraliku lennuga tuldud. Minu parim aeg oli 55,67 sekundit, Janelil 59,53. Võttes arvesse, et temal ju praktiline sõidukogemus puudub, siis oli tegemist ikka väga hea ajaga. Järgmisel aastal sõidab äkki minu aja ka juba üle 😃 Ja ma ei pea ennast kusjuures üldse kehvaks sõitjaks 😊

Päevapilet maksab seal 23 eurot. Kõik asjad on tasuta, välja arvatud pikk trossiga laskumine, mis maksis eraldi 12 eurot. Tegemist olevat Eesti pikema laskumisega. Järjekordasid ei olnud praktiliselt kusagil ja igale atraktsioonile pääsesime suhteliselt kohe löögile. Nädalavahetustel ilmselt nii lõbus ei oleks 😉 Kohapeal on olemas ka toitlustus väga hea toidu valikuga (ei ole ainult viiner ja friikad!).

Selle pisikese puhkusega jäime kõik väga rahule, uuel nädalal teeme nüüd tööd, et ülejärgmisel nädalal jälle midagi põnevat ette võtta 😉

Meenutus selle nädala soojakraadidest :
Kuum Eestimaa suvi :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar