Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 22. juuni 2017

Küsi ja sulle antakse!

Ahhoi - jaaniaeg võib alata!

Kuni tänase päeva seisuni ei olnud mul tomatitaimigi, aga nüüd on maha istutatud taimed, mis tahavad kohe-kohe nööri ja seejärel võib neid juba noppima hakata, sest osadel taimedel on isegi juba väiksed tomatid küljes :)

Tegelikult ma täitsa üritasin ise ka taimi ette kasvatada, aga need olid/on nii nirud, et kurb oli neid suisa vaadata. Igal aastal olen oma taimed põhimõtteliselt teiste käest saanud ja postitasin eile ka FB-sse kuulutuse, et võtan suurima hea meelega kõik tomatitaime-jäägid vastu.

Noh, juuli lõpus on muidugi jummmmalast õige aeg tomatitaimede otsimiseks, aga parem hilja, kui tomateid poest osta, eksole :)

Minu õnneks oligi ühel proual taimi üle ja sain juba täna ka istutamisega tegeleda :)

Tutt-uued tomatitaimed

Minu enda kasvatatud nirakad :D

Olen aru saanud, et ei ole mõtet mittemillegagi üle mõelda ja põdeda - küll asjad lahenevad.
Kolm päeva tagasi polnud kasvuhoonetki kiletatud, täna juba tomat kasvab! 

Elu on nagu lill :):):)

Kaunist jaaniaega :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar