Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 19. veebruar 2017

Vot see oli treening!

Kolmapäeval olin taas basseinis trenni tegemas, kui ujula treener tuli mulle näpunäiteid jagama. A la käed lähevad liiga ette, jalad on liiga kõverad, pead pööran ainult ühele poole jne.

Ühesõnaga näitas ja seletas, mis ma valesti teen.
Väga 5+, seda ongi vaja, et keegi asju selgitaks.
Peale seda kutsus mind täiskasvanute ujumistrenni, mis kolmapäeviti ja pühapäeviti toimuvad.

Täna siis käisin - vot see oli treening!

Poolteist tundi ikka korraliku rapsimist.
See, mida mina seal basseinis tegemas olen käinud, on lapsemäng olnud :D
Minu arust olid need ka ikka korralikud treeningud ;)

Väga, väga, väga mõnus trenn oli. Nüüdsest hakkan esmaspäeviti ja reedeti basseinis võhma kasvatamas käima, kolmapäeviti ja pühapäeviti korraliku trenni tegema.

Kusjuures peale trenni oli nii palju energiat, et hakkasin koju jõudes põrandaid pesema!! :D

Vähe sellest, et keha tänab, tänab kodu ka!

Treeningu positiivsed mõjud! :):):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar