Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 9. veebruar 2017

Kahtelmata selle aasta ilusaim ilm!

Läksin, mina, hommikul kell 8.00 Johannat lasteaeda viima ja jõudsin koju tagasi alles 11 ajal :):)

No nii ilusat ilma annab ikka olla - mõnusalt karge, tuulevaikne, päiksepaisteline!



Kui Johanna lasteaeda ära olin viinud, siis mõtlesin, et teen paar pargiringi ka. Kui teise ringiga ühele poole olin jõudnud, siis mõtlesin, et lähen käin juba Abbil ka ära. No ja sinna jõudes mõtelesin, et korjan natuke oksi kokku. Korjasin pea kaks tundi :)

Vahepeal lihtsalt seisin ja kuulatasin. Mitte midagi ei kuulnud. Nii vaikne ja rahulik oli.
No tõsiselt ilus ilm!

Kui lõpuks "lasteaiast" koju olin jõudnud, tegin paar tunnikest tööd ja läksin peale seda Haapsallu.
Käisin röntgenis, sest mu parema põlve peal/juures on üks muhk ja see on hakanud valu tegema. Ligi 20 aastat seal olnud, aga nüüd viimasel ajal on otsustanud valutama hakata.
Tegelen siin üldse hetkel oma füüsilise vormi hindamisega.
EKG on korras, veri on 5+ korras, jäänud on veel koormustest, mida saan teha 26.veebruaril. Pole kunagi sellist asja teinud, aga otsustasin, et korra elus ju võiks.
See lõbu tuleb omast taskust kinni maksta ja hinnaks on 70 €
Ootan põnevusega.

Ühesõnaga täna oli üks imeilus ilm :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar