Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 8. veebruar 2017

Kuidas Virge kroolima õpib :)

Kroolil ja "kroolil" on vahe.
Üks rapsib nii, et veremaitse on suus, vesi vahutab ümberringi, aga edasi ei liigu.
Teine praktiliselt ei liigutagi end, aga edasi jõuab nagu rakett.
Mina kuulun kuhugi sinna keskele - veremaitsega ei uju, aga rakett ka ei ole.

Noh, et raketiks saada ja tehnikat täiustada, siis veetsin eelmisel nädalal päris mitu tundi arvuti taga ja otsisin õpetusi. Siiani olen kiitnud, milline ilmeline koht Google on, nüüd pean Youtubet ka kiitma. No tõesti, absoluutselt kõik asjad on võimalik juutuubi abiga selgeks õppida.

Nii ma siis leidsin ka omale juhiseid, kuidas ja mida tegema peab, et minu krool ka paremaks saaks.

Kusjuures nendest on täitsa abi, sest ma ise tunnen, et kahe nädalaga on korralik edasiminek toimunud.

Olen omale praeguseks järgnevad õpetused välja kirjutanud:

  • laud sirgelt ette, jalgadega liigutada (nii põlvest, kui ka puusast , päkk väljasirutatud)
  • üks käsi punuga ees, teine külje peal, küljeli ujuda, suu veest väljas
  • sisse hingates kere külili, välja hingates kõhuli
  • kui käe veest välja võtad, on käsi lõtv, mitte pinges ega krampis
  • sõrmed võivad olla laiali, ei pea olema koos, sest muidu tõmbab kogu keha pingesse
  • seliliasend, laud põlvede juures, põlved ei tohi vastu laudu lüüa
  • punu ühe käega ees, asend on külili, tood teise käe kaenlaaugu juurde, ootad ja teed ujumisliigutuse
  • rindkere ujumise ajal sirge, tagumik ei vaju alla ja jalad ei loperda suvaliselt

Lauda olen siiani ujulast saanud, aga punu tuleb ilmselt endal osta, sest need on alati kapis luku taga olnud ja eks need on ujumiskooli kraam ka. Hea, et laudagi olen saanud.

Eks ma ostan need endale ka, ei maksa eriti midagi. Äkki kusagil 10-20 €

Samuti on vaja kalipso osta. Meil on ujula juunis tavaliselt remondis ja siis ei saa ju seal ujumas käia - tuleb värskes õhus trenni tegema hakata. Ja need meie ilmad on nagu on. Niisama vist merre ei roniks, aga kalipsoga kannataks küll.
Vaatasin kalipsode hindasid. Üks mis täitsa OK oli, maksab meil 210 euri, TÄPSELT samasugune kalipso maksab USA-s 63 euri. Vahe lausa mägede kõrgune!
Postikulu tuleks 35 eurit juurde, aga isegi siis võidaks veel üle 100 euri.
Ma olen nende nö välismaa lehtedelt ostmise suhtes täielik võhik ja ausalt öeldes kerge skeptik ka. Küll keegi varastab need numbrid ära jne :) No ei ole minu rida!
Üritasin siin tellida, aga siis tahetakse seda ja toda ja kolmandat ja neljandat asja. Lõin käega.

Keegi, kes nende tellimistega kursis on, võiks mind, äbarikku,  aidata :)
Vaja oleks ujumiskalipsot. Mõõt  oleks ilmselt S/36, sest kaal on mul 55 kg ja pikkus 161 cm

Täna pidin muidu laua taga tööd tegema, aga siin ma nüüd siis istun :D
Ilm on ka nii ilus, et ilmselt lähen hoopis õue, oma maha lammutatud seina vedama ja sodi kokku korjama.
Kraade on ka muidugi parasjagu - 16, täpselt sobiv ilm kivide vedamiseks :)


2 kommentaari:

  1. Väljaspoolt Euroopat tellides on igasugu maksud kohe lisaks.
    http://tellinetist.ee/toll-ja-tollimaksud/
    See on 2012 kirjutatud, st teoreetiliselt mingid detailid võivad olla muutunud, aga üldjoontes nii on.

    VastaKustuta
  2. Sa käid Soomes...
    http://www.motonet.fi/fi/haku?q=Märkäpuku

    VastaKustuta