Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 7. oktoober 2014

Proua Ülemus hirmutab!

Sain täna teada, kuidas Proua Ülemus oma töölisi minuga hirmutab! :D

Nimelt on ta oma töölistele rääkinud nagu ma oleks varem ka tema vastu kohtus käinud.
Koguni viie töölisega korraga!
Kohtus loomulikult kaotasime, mis tähendas seda, et töölised pidid kohtukulusid ise kinni tampima.

Vot see on juba tase!! :D

Ilmselt tahab ta sellega saavutada seda, et TEMA töölised minu poole ei pöörduks! Peavad äkki mingeid kohtukulusid maksma hakkama.

Ma üldse ei imesta, ABSOLUUTSELT mitte.

Loomulikult ei ole ma temaga kusagil kohtus varem kembelnud ega ka kaotanud. Veel vähem on töölised pidanud mingisuguseid kohtukulusid kinni maksma.
Ilmselt on firma vastu varem kohtus käidud, aga minust läheb see suure kaarega mööda. Mina vehkisin sellel ajal ilmselt mopiga ringi. Ikkagi koristaja ju :)

Kindlasti leidub neid, kes Proua Ülemuse muinasjuttu uskuma jäävad. Ütlen ausalt, et ma pole varem oma elus kohanud sellist inimest, kes nii briljantselt musta valgeks oskab rääkida.

Ma armastan siinkohal alati näite tuua oma pluusi värvi põhjal.
Kui mul on seljas kollane pluus, aga Proua Ülemus ütleb, et see on sinine, siis ma jään lõpuks ise ka uskuma, et mul ONGI sinine pluus!

Seega, kallid praegused ja endised Proua Ülemuse alluvad, ma ei ole mitte kunagi varem temaga kohtus käinud.
See kõik on tema väljamõeldis, et töölisi kohtukuludega hirmutada ;)

KUI ma oleksingi tema vastu varem kohtus käinud, seal kaotanud ja töölistele kohtukulud kaela tekitanud, siis ilmselt oleks sellest pikalt-laialt igal pool räägitud.
Elame ikkagi interneti ajastul ;)

Loomulikult saan ma aru, miks Proua Ülemus selliseid meeleheitlike samme teeb. Sellepärast, et iga päevaga ilmuvad välja uued ja uued ja uued susserdused (ma veel ei saa neist rääkida).


Põhimõtteliselt ärge uskuge seda mida Proua Ülemus luuletama käib ;) ;)

2 kommentaari:

  1. Olen kuulnud kõlakat, et proua Ülemus maksab Töökaitsele pistist, et oma töötajad jumala eest oma rahasid õiglaselt kätte ei saaks. Niiet usun, et see inimene on kõigeks võimeline :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jep, ma olen ka seda kõlakat kuulnud.

      Ma arvan, et kui Proua Ülemus teaks, mida mina kõike tean, siis oleks ta mul ka juba kommikarbiga ukse tagas kobistamas :D

      Oi, seda imelist internetimajandust - infot tuleb ustest ja akendest!! :)

      Kustuta