Lehevaatamisi kokku

reede, 17. oktoober 2014

Koolivaheaeg

No nii, esimene veerand läbi nigu nipsti.

Karolini jooksvad hinded esimesel veerandil siis sellised:

Mina olen rahul ;)

Enne kooli algust kuulsin päris mitmest suunast, et võibolla peaks Karolin hoopis kolmandasse klassi minema. Ikkagi Soomest tulnud ja seal ju nö nõrgem tase. 
Ma ei viitsinud end selle kolmanda klassi jutuga üldse närvi ajama hakata, sest see oli nii jabur.
Nüüd siis ametlik kinnitus, et sobib ikka neljandas klassis käia ;)

Karolin on ka rahul. 
Hinnetest pole tal vist tegelikult sooja ega külma, aga sellega on küll väga rahul, et Eestisse tagasi kolisime.
Just täna kallistas mind ja ütles, kui vägev see ikka on, et Eestis tagasi oleme. Peamiseks põhjuseks on loomulikult sõbrad. 

Nüüd arvan ise ka, et see kolimine toimus täpselt õigel ajal. Positiivseid põhjuseid on palju, aga ma ei viitsi neist praegu kirjutada.

Igatahes tuleb taas tõdeda, et pole halba ilma heata ;)

Räägime ilmast ka :D
Käisin eile õunu korjamas ja selle 15-20 minutiga, mis ma seal neid noppisin, pidid mu sõrmekesed otsast ära külmuma. Õhk on selliseks jäiseks läinud. See ilus sügisene ilm on juba päris pikalt kestnud, nüüd ongi aeg vaikselt talveks valmistuma hakata.
Käisin täna Abbil ja seal oli ka nii ilus. Kõik on mõnusalt kollane:

mmmmmm :)

Kuna pakane hakkab vaikselt juba uksele koputama, siis otsisin täna Johanna talveriided välja. Tegime väikse proovi, et vaadata, kuidas tal selle kasvamisega lood on olnud:

Tunke sobib,

müts sobib,

ja saapad ka ;)


Saapad ostsin kevadel vabaõhu kirparilt - mõlemad paarid maksid 4 €. 
Müts on ka kirparilt ja maksis samuti 4 €. See lihtsalt tundus nii lahe. Kui see tal peas on, siis ta on nii mõnus lammas...või siis jänes... Igatahes on ta sellega täitsa muhe :)
Tunke ostsin poest, hinda ei mäleta, aga võin pea anda, et see oli alensi ajal. 
Muidu poleks ju ostnud ;)

Johanna talveriiete pealt saan sellel aastal niisiis säästa.

Suurematega nii hästi ei lähe, sest neile tuleb kogu varustus osta - pealaest jalatallani. Villaseid sokke tegelikult leian, nii et päris paljad ei ole.

Homme lähme korra Soome, sest Turus on vaja veidi asju ajada ja lapsed tahtsid sõbrannale külla minna. Oleme seal siis mõned päevad.
Kuna enamik asju on endiselt Soomes, siis saab natuke jälle midagi ära tuua.
Kõiki asju mul polegi mõtet sealt enne ära tuua, kui korter valmis saab, sest mul pole neid lihtsalt kuhugi panna! Toongi ainult laste mänguasju, raamatuid ja teisi nipet-näpet asju.

Pühapäeval lähen käin kindlasti kirparil ka tuuri üle. Just vabaõhu. Siseruumidesse ei viitsi minema hakatagi, sest siis on need nagunii inimesi täis - vaba päev ju. 
Sisekirparitele lähen teisipäeval - kolmapäeval. 
Eks ma siis eputan, mis ma sealt kokku kraban :D

Aga Ok, nüüd on uneaeg, sest homme on äratus 4.30
Ma ei jõua vist magama jäädagi, kui juba ärkama peab! :)

Ma ei tea, mis mu ajul viga on, aga millegipärast hakkan ma voodisse minnes igasugu asjade peale mõtlema. Magamise asemel rullin seal voodis hoopis 2-3 tundi.
Voodisse lähen ka tavaliselt siis, kui silm tõesti enam lahti ei seisa. Ise mõtlen seejuures (või pigem loodan!), et küll nüüd tuleb hea uni.
Ei tule midagi - nii kui pikali saan, siis hakkab mul vist mingi tagavara aju tööle ja nii ma seal igasugu asjade üle juurdlengi.
Täitsa ajuvaba!
Ma ei mäleta, mis ajast see jama mul pihta hakkas, aga arvan, et mingi 2-3 kuud on see juba kindlasti kestnud.

Mingi ärevushäire vist ;)

Aga Ok, nüüd küll arvuti kinni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar