Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 20. oktoober 2021

Valimised selleks korraks jälle läbi


Pidin peale valimisi väikse sissekande tegema, aga ei ole jõudnud.
Nüüd tuli pausike ja see on täpselt paras aeg, et see sutsakas nüüd ära kirjutada.

Volikokku sain kindlalt sisse. Häältesaak jäi küll väiksemaks, kui lootnud olin, aga iseenesest ei mängi see väga rolli. Olulne on see, et minu kodukoht esindatud oleks ;) ON :):)

Selge on see, et rebimine volikokku saamiseks on tihedamaks läinud. Kui neli aastat tagasi sain 81 häälega 13-ndana sisse, siis nüüd sain 86 häälega sisse alles 16-ndana. Kuna ma 100 + häält kokku ei saanud, siis suurem śampus rändas koju tagasi - järgmisi valimisi ootama. Nagu näha, siis mul on oma stabiilne valijaskond olemas ja seega peab järgmistel valimistel kampaaniale ka vist ikkagi tähelepanu pöörama, sest muuidu jääbki see 100+ saavutamata ja śampusepudel kapi otsa seisma :):):) Seda me ju ometi ei taha! :)

Ühesõnaga mina olen volikogus kenasti sees. Minu siiras tänu ja lugupidamine inimestele, kes oma hääle mulle usaldasid. Sain selle auks oma pisikese "81+" śampusepudeli avada:

81 +

Valimistel on niisisi kriips all :)

Üritan millalgi taas korteriühistu teemast ühe sissekande kirjutada, sest asi on saanud nüüd laagerduda ja mingis suunas peaksid need asjad olema liikunud.  
Sain täna AS Lääne-Nigula Varahalduse nõukogult oma päringu(te)le vastuse, mis oli täpselt selline, et tahaks põrandale pikali visata ja rullides naerda. Tegelikult see ei ole muidugi naljakas! Kahele päringule, kus olid esitatud konkreetsed küsimused korterite üürile andmise kohta  ja AS Lääne-Nigula Varahaldusele kuulunud raha omastamise osas, antakse vastuseks 17-sõnaline lause! Lause oli kusjuures nii salajane, et vastuskirjale on suisa 20.10.2096 kuupäevani juurdepääsupiirang kehtestatud! 
Ma olen sellelt seltskonnalt juba igasugu suhtumist näinud ja mind ei üllata ausalt öeldes enam miski. Aga noh, kui nemad on valinud sellise purjetamise tee, siis purjetame kaasa - valikut ju väga pole! 
Ei, ma ei ole sellest väsinud (ei kavatse väsida ka!), sest küsimus on eelkõige põhimõttes ja suhtumises omaenda inimestesse. Kuidas inimeste kogutud rahadele nn võlgade katteks 1:0 ära tehti ja kuidas praegu üks suur hämamine ja vastuste mitteandmine edasi käib. Kuidas üldse üks vallale kuuluv asutus selliseid vastuseid väljastada saab!? Nii need asjad vist Taeblas käivadki...

Ei teagi, kas äsjatoimunud KOV valimised seal Taeblas mingeid muudatusi ka kaasa toob või jätkatakse samas vaimus. Peab täitsa uurima!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar