Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 17. oktoober 2021

KOV valimised 2021


Teeme valimistest ka ühe pisikese sissekande. 
Kord nelja aasta jooksul ju võib 😉

Täna on viimane päev ja lõpeb see nänni jagamise trall ära. Ma ikka imestan inimeste üle, kes teevadki oma valikuid pelgalt selle põhjal, mida neile jagatakse.
Ja uskuge mind – neid inimesi on!
Ma ise olen ikka seda meelt, et valida tuleb tegutsemise ja aktiivsuse põhjal. Mõnikord ei ole tegusid võimalik realiseerida, aga siis loeb ka see, kas ja mida on üritatud.

Mingit nänni ei ole ma jagamas käinud.
Ei teinud seda ei 2017 KOV valimistel ega ka nüüd. See ei käi minu loomusega lihtsalt kokku. Olin üldse suhteliselt passiivne end reklaamima. Esiteks ei ole mul kooli tõttu praktiliselt üldse vaba aega ja lisaks sellele ei ole liiga intensiivne reklaam minu arust hea. Tekitab sellise pealesurumise tunde või nii. Ma ei saa öelda, et ma mitte midagi ei teinud. Kui eelmisel nädalavahetusel kodus olin, siis käisin ja panin enda küla elanike (ja lähiküla elanike) postkastidesse endast väikese tutvustava lehekese. Mõned päevad enne valimisi kirjutasin osadele veel messengeris ka üle, et on valimise aeg ja mina võtaksin nende hääled rõõmuga vastu. 
Eks see siis paistab, kuidas neid hääli koguneb.
Loodan teha paremat tulemust, kui eelmistel valimistel. 
Tol korral sain 81 häält ja tegin sellega Haapsalus kuldse keskmise ehk 25 volikogu kohast võtsin 13-nda endale. Tundmatu algaja kohta hea küll.

Õhtul on kandideerijate seltskondadega väiksed istumised ja tulemuste ootamine. Ostsin valimiste puhul suisa vähe kobedama śampuse ja kirjutasin karbile „100 +“.

Preemia iseendale

Kui hääli tuleb 100 + , siis võib pudelilt punni maha võtta ja selle sisu natuke mekkida. Kui sadat ei ületa, siis pole muud kui karp koju tagasi ja kapi otsa järgmist KOV-i valimisi ootama.

Lohutusringiks ostsin väiksema pudeli ka, juhuks kui suurt ei saagi avada 😊 😊

 NB! Täna andis kusjuures üks valija mulle 1,5-liitrise koduveini pudeli lisades, et olen nii äge ja pean sellisena kindlasti ka jätkama. Olin sellest zestist niiiiiiiiiii liigutatud. Kuuleme uudistest, et kandidaadid ostavad valijaid pudelitega ära, mul on siin vastupidi! 😊 😊

Koduveini ja puha 

Selles ma ei kahtle, et volikokku sisse ei saa. Olen täitsa kindel, et saan.

Tunne on mul tegelikult hea ja arvan, et saan päris palju hääli. Kirjutasin karbile küll „100 +“, aga usun, et hääled sinna 200 lähedale oleks ka tegelikult täitsa reaalne. Inimese kohta, kes ei ole linnavalitsuses nähtaval kohal tööl, ei ole kusagil direktor ja mõne firma juht, kellel ei ole ühtegi postrit-plakatit-pastakat-helkurit ja kes nokitseb kusagil maapiirkonna väikeses nurgas, oleks selline tulemus suisa suurepärane.

Aga ma vaikselt julgen millegipärast ikkagi loota… 😊 Tunne on võrreldes eelmiste valimistega kuidagi parem. Ei tea...

Täna öösel nägin kusjuures und, et mina sain 92 häält ja meie linnapeal 88! Mida iganes see unenägu tähendada võiks! 😊 Aga numbrid olid nii selged ja konkreetsed!

Ok, ootame õhtut 😊

Eks ma siis kohe homme kirjutan milliseks see häältesaak siis kujunes 😉 

2017

2021

Peaksin täna ühe koolitöö ära tegema, aga ei ma suuda üldse keskenduda! 
Kohe üldse mitte! 
Aga ma PEAN selle kindlasti täna ära tegema! Oeh!
Nüüdseks olen 1,5 kuud pidanud selle tempoga hakkama saama. Ühtegi võlga hetkel ei ole ja ma üritan seda joont hoida ka, et neid ei tuleks. Mingi aeg läks korra lappama, aga sain õnneks joonele tagasi. 
Toolil istumine ja laua taga õppimine on ammu juba minevik. Selg ja tagumik ei pea sellisele istumisele lihtsalt vastu! Minu õppimine käib nüüd kõhuli voodis või põrandal :

Koolitööde tegemine 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar