Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 29. august 2021

Muinastulede öö - suvehooaja lõpetamine

Muinastulede öö ongi minu jaoks tavaliselt suvehooaja lõpetamise eest. 
Eriti sel aastal, sest terve augustikuu on nagunii üks suur sügis olnud ja lisaks sellele pean ma juba homme Tartusse ära sõitma. Suvi tähendab minu jaoks ju enamasti talu juures askeldamist. Eks teisi ettevõtmisi ole ka, aga suuremalt jaolt kulub vaba aeg ikkagi talu juures nokitsemisele. 
Nüüd, kus teisipäevast loengud juba pihta hakkavad, siis pole enam reaalselt aega talu juures askeldada. Varasemalt olid loengud üle nädala ja siis seda aega ikkagi jagus. Nüüd on need igal nädalal (õiguse nädalal neli päeva, õiguse-pedagoogika nädalal viis päeva) ja ajaga on ikka väga tuuga. See vähene aeg, mis ma üldse kodus olen, tuleb tüdrukutele panustada, sest muidu nad varsti ei näegi oma ema :)

Talu askeldustes olengi sellel aastal täitsa järje peal. Karjuvad tööd on enam-vähem kõik tehtud. Täna värvisin kempsu ka ära ja see ei jäägi ripakile. Viljapuud ja muud taimed tuleb kitsede eest veel kinni katta, veevoolikud kokku kerida ja veetünn tühjaks lasta...homsega peaks ära tegema küll. Rohkem ei olegi selliseid karjuvaid asju ja seega võin tõdeda, et olen omadega mäel :)

Uhkest kempsust pilti ka:

Tuttuus välikäimla :)

Oleks tahtnud maakividest alumise ääre ka ära laduda (hetkel see kole Fibo), aga ei jõudnud. Ei saa lubada ka, et jääb järgmisse kevadesse, sest kevadel on samuti koolis vist kiire, aga järgmisel suvel teen kindlasti ära. Ühesõnaga sellest tuleb üks udupeen välikäimla :)

Eile oli muinastuledel kusjuures väga mõnus ilm. Kui võtame arvesse, millised ilmad olnud on, siis oli suisa super ilm. Ainukeseks miinuseks olid väikesed vastikud sääsed, kes nii valusalt oma nõelaga torkisid ja neid sääski oli vist mustmiljon. 
Pean tõdema - ellu jäime! :) 
Nii ellu, et istusime isegi tunnikese veel mänguväljaku kiigel ja nautisime seda mõnusat õhtut.

Õhtu kogub hoogu

Mõnus sume õhtu

Ilus lõke oli

Leiame kodutee

Suvi on minu jaoks niisiis läbi saanud ja püüan end nüüd uuele lainele sättida.
Oleme igal hommikul ikka mõnusalt põõnanud, nii 10-11-ni (!), ja ei teagi, kuidas ma kell 6 ärkama hakkan! :) 
No eks ma ikka hakkan! Mis mul muud ikka üle jääb! :)

Kui suvest nüüd kiire kokkuvõte teha, siis oli tegemist väga laheda suvega. Mina olen sellega igati rahul. Hiiumaal, aukudega kivirallil, jäi küll käimata, aga mis sest ikka - järgmisel aastal proovime minna :)
Traditsiooniline rabamatk on ees ootamas ja selle teen kindlasti ära. Tavaliselt toimub mul see septembri keskpaigas. Kui varasemalt olen saanud ilma järgi minna ja suvalisel päeval, siis nüüd on ring koomale tõmmanud ja sellist valikuvabadust pole. Ära teen selle kindlasti!  Vaja ju nooruse eliksiiri hüpata! :):):)

Ahhoi, mu sõbrad! 

Järgmises sissekandes kurdan kindlasti, kui palju õppida on! :) 
Kool pole veel alanudki, aga mina olen juba pikemat aega õpikute taga olnud. Mõned päevad tagasi sain esimese ja teise karistusõiguse loengute materjalid kätte ja pidin selle mahu suuruse tõttu pikali kukkuma! :) 
Ja see on ainult üks aine! :):):) 
Süsissemestril on mul kokku 15 ainet ja 54 EAP-d (norm on siis 30) - nalja hakkab veel saama! :):):)
Samas ind ja tahtmine on mul praegu vägagi suur. Mine tea, äkki teen külma kõhuga ära :)

Jõudsin taas ikka õigesse nädalasse kirjutada. See iganädalane sissekanne kipubki pühapäeva õhtusse jääma ehk viimasele minutile! :)

Nüüd küll ahhoi! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar