Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 1. märts 2021

Hooaeg on avatud!

 Eile tegin selle aasta esimese lõkke!

See tähendab ju ainult ühte! Hooaeg on alanud!

Meil oli koolis (netis siis ikka!) just pärimuse tund ja üheks küsimuseks oli, et mis on minu väekoht. Kindlasti on minul selleks kohaks talu juures lõkke tegemine. Kirjutasin pikalt laialt miks see nii on ja sain õpetajalt suisa kiita, et nii vahvalt sellest kirjutasin :)

Lumi läks põhimõtteliselt mõne päevaga! Järgnevad päevad lubab nüüd veel plussi, aga siis läheb jälle jahedaks ära. Ja mida see tähendab? Ideaalset ilma oksade koristamiseks ja lõkke tegemiseks. Andi võttis ju saunatalgude ajal mitu suurt kuuske maha, mille oksad endiselt tee ääres vedelevad, need on vaja nüüd enne sooja suve ära põletada. 

Praegu on nii nõme aeg - kuidagi liiga palju paberitööd! Aga noh, mis mul siin ikka viriseda, kevad on ju see aeg, kui omale suvekuude jaoks majanduslikku rasva kogun. Märtsi-aprillis tulevad verod ka peale ja maikuust saab siis valge inimese elu elama hakata :)

Korteriühistu teemas kavatsen kevadhooajal veel kaks sissekannet kirjutada, aga suveks võtan küll sellest jamast aja maha. Millegipärast on mul kahtlane tunne, et saan sellest saagast mõned sissekanded ka sügisel kirja panna. Homme lähen kusjuures politseisse nende lepingute/kokkulepete võltsimise osas avaldust tegema. Jutumärkides jurist oli ka täitsa mures, et ma ei ole ju politseisse veel avaldust teinud. Huvitav, kust tal nii täpsed andmed küll on :) Aga ärgu ta muretsegu - homme lähen teen selle avalduse ära. Siin on juba põhimõtteline küsimus, et kuidas on võimalik, et nii nahhaalselt minu hinnapakkumise pealt tagant järele vajalikke kokkuleppeid/lepinguid vorbitakse. Esimene juhatuse liige tuli kokkulepete osas juba uue ja uhke versiooniga välja, aga sellest kirjutan siis kolmapäeval, neljapäeval või reedel, ühesõnaga selle nädala jooksul.

Ärgem rikkugem mu lõkke sissekannet selle korteriühistu teemaga  nüüd ära. Vaatame parem fotosid:

klassika :)

ehitab aeda

aed valmis

esimene riisumine tehtud :)

Ainult üks mullahunnik!

Minu suvila-bassein!

Nats aega tagasi

Siis kui kõik sulama hakkas :)

Suvila põrandaga on küll kehvad lood. Kuna drenaaź sai ilmselt madalamale pandud, kui kraavid on, siis tähendab see ainult üht - basseini. 
Nüüd tuleb kraavid sügavamaks kaevata ja kogu drenaaź uuesti panna! OMG! Kui keegi mind oma tengelpungaga visata tahab, siis olen valmis sellega pihta saama :) Nüüd kipun küll arvama, et jään oma viisaastaku plaaniga hätta. Pidin ju suvila viie aastaga valmis ehitama, aga kolmas aasta juba jookseb ja niiiiiiii palju oleks veel teha. 
Olen krundi peal kaevetöid teinud ja rahapada otsinud, aga ei ole seda veel leidnud! :) 
Äkki siiski leiab ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar