Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 22. veebruar 2021

Kui mureks on korteriühistu - vol 7


Ei midagi!
Kaks nädalat on möödas kohtumisest, kui istusin kahe Valla Haldusfirma nõukogu liikmega laua taha, lootuses, et see kohtumine viib lõpuks kusagile.
Kas viis? 
Noup! Ei midagi!

Kahetunnisest kohtumisest kulus suur osa aurust ühe (kahest) nõukogu liikmega vaidlemisele ja asjade selgitamisele, sest mulle tundus, et ta ei saanud mitte millestki aru. Suhtumine oli tal täpselt samasugune nagu siis, kui ta mulle tookord helistas ja stiil a la „pangaröövi ei ole ju toimunud.“ 
Kui ta arvas, et mina tulen sinna värisema ja tema „tulistamiste“ ajal laua alla ära vajun, siis ta pidi küll pettuma. Kohe alguses oli ette teada, et temaga asju arutades, ei jõua me mitte kusagile, sest igas küsimuses oli tunda seda, kuidas ta Esimest juhatuse liiget tema tegutsemise osas õigustas. Kui küsisin mõnda ebamugavat küsimust, siis sai sujuvalt teema ära vahetatud. 
Tema jaoks olen mina ilmselt idioot, kes ise mitte millestki aru ei saa ja kes sääsest elevandi on teinud! 
See ei ole mingi sääsk, kui ülekannete tegemiseks ja nende õigustamiseks kasutatakse võltsitud lepinguid!

Teine nõukogu liige oli täitsa normaalne. Kui me oleksime seal kahekesi istunud, siis oleks seal olnud hoopis teine atmosfäär, sest tema suhtumine ja olek ei andnud selle teisega võrreldagi.

Kuna sellise koosseisuga kohtumine ei andnud kellelegi mitte midagi, siis sai sellele istumisele kaks tundi hiljem punkt pandud. Kohtumise lõpus sai arutletud sellest, et korraldada tuleks uus kokkusaamine, kus osaleb ka Esimene juhatuse liige, sest tema on ainus isik, kes kõikidele küsimustele vastused saab anda. Esialgu pakuti mulle, et kohtumine võiks aset leida märtsis!
Mina sellega küll nõus ei olnud, sest mulle tundus see täiesti arualge, et 5.veebruaril tehakse mulle põhimõtteliselt ettepanek, et kokku saada märtsikuus! 
See jant on nagunii juba 2,5 kuud kestnud, milleks veel üks kuu oodata?! 
Jätame siis juba üldse sügisesteks valimisteks, saavad inimesed oma häältega arvamust avaldada ja näidata, kuidas nad vallas toimuvaga rahul on!

Kaks nädalat on täiesti piisav aeg, et leida üks päev, et maha istuda. Seda enam, et minule sobivad kõik päevad. Pakkuge ainult päev välja ja asi korras.
Lubasin omalt poolt, et mina seda teemat kahe nädala jooksul kusagil ei puudu. Pidasin oma lubadust.

Kas kohtumine leidis aset?
LOOMULIKULT mitte!
Kõige parem on muidugi see, et minule aega ei leitud, olgugi et Esimese juhatuse liikme auto seisis põhimõtteliselt terve nädal hommikust õhtuni töö juures! Kutsunud mind sinna, ma oleks ju tulnud!

Räägime need võltsitud lepingud nüüd lahti, sest justnimelt see, et need lepingud sedasi nahaalselt võltsiti, pani mind seda lugu suuremalt ette võtma. 
Kui seda nahaalsust ei oleks olnud, oleks see teema ilmselt ammuilma juba unustatud teema olnud. Ei ole neid lepinguid konkreetselt varem sisse toonud, sest arvasin, et olukorrale leitakse lahendus. Ei ole leitud ja tundub, et keegi ei taha leida ka.

Lähme siis algusesse.

18.detsembril sain läbi häda ja viletsuse selle korteriühistu dokumendid lõpuks enda kätte (kuidas see kõik toimus, saate lugeda siit). Terve õhtu oli mul sisustatud, sest nende üle vaatamine oli täitsa hasarti tekitav. Kui ma olin jõudnud nende nelja lepinguni/kokkuleppeni, mis haldusteenuse osas sõlmitud olid, siis mul pidid silmad peast välja kukkuma!

Paneme ühe nendest lepingutes veel kord siia, et tuleks meelde, millest jutt käib:

Valla Haldusfirma leping korteriühistuga

Kõik need neli lepingut olid oma sisult samasugused ja lepingud andsid siis justkui aluse ülekannete tegemiseks haldusteenuse osutamise eest. Eriti mis puudutab Esimese juhatuse liikme lähikondlase firmat (kes muide ise ka Valla Haldusfirmas töötab!).

Lugesin neid lepinguid ja tõsimeeli – ma ajasin silmad täiesti suureks!

Kuna ma ei uskunud seda, mida ma nägin, siis tegin ruttu lahti oma postkasti ja vaatasin üle e-maili, mille ma olin saatnud Esimese juhatuse liikmele 26.novembril 2020

Jep, täiesti kindel!

Kirja manusena lisasin vot selle dokumendi:

Minu hinnapakkumine

Lugesite ikka hoolega kõik read läbi, eks?

Mida näete?

Kui ei saa aru, siis vaadake uuesti Valla Haldusfirma lepingut ja siis uuesti minu pakkumist.

Nüüd ikka nägite? 😊

Nendel neljal lepingul, mis korteriühistule nö haldusteenust pakkus, oli MINU ENDA POOLT kirjutatud tekst!
Mul jäi ausalt öeldes suu ka lahti, sest ma ei uskunud, et nii lihtlabaselt copy-pastega lepinguid vorbitakse.

Nad olid nii mugavad, et ei viitsinud isegi lepinguid ise välja mõelda! 
Ilmselt unustasid nad ära, kes selle dokumendi põhja neile saatis, sest muul juhul ei suuda ma välja mõelda, kuidas selline prohmakas sisse lasti!

Copy- paste tehti nendest osadest, mis neile vajalik oli. 
Kõik on sama – sõnad, kirjastiil, laused, kaldkiri, sulud, tähe suurus, teemade järjekord... isegi kirjavead on samad :) Juriidiline teenus kirjutatakse tegelikult lahku, aga  mina kirjutasin kokku. Nemad ka! 
Reavahe tegid ka laiemaks! Tubli selle eest, sest muidu oleks pabereid kõrvuti pannes nagu kaks tilka vett olnud.

Päriselt ka - ma ei suutnud algul uskuda, et kuidas nad seda ämbrisse said astuda!

Miks ma oma pakkumise üldse saatsin? Selgitan.

25.novembril toimus ju see üldkoosolek, mis sisuliselt pidamata jäi (sellest saab lugeda siit), sest Esimene juhatuse liige leidis, et me ei ole üldkoosoleku kokkukutsumisel järginud vajalikke reegleid. Kui arutelud olid lõppenud ja inimesed juba laiali minemas, siis küsis Esimene juhatuse liige minult, et mis hinnaga ma muidu teenust pakun. Tol õhtul ma talle seda ei öelnud, AGA järgmisel päeval kirjutasin ma talle oma teenusest seletatava e-maili ja SAATSIN manusena talle word-failina ka oma pakkumise. Kõike saan tõestada – ei ole küsimustki 😊

Paneme nad kõrvuti. Vasakul on minu pakkumine, paremal Valla Haldusfirma leping:


 Ja nüüd paneme kõrvuti samad lepingud, aga joonisin lihtsalt üle, mis 100% minu pakkumisega sama oli:


 
Mida kosta?

Mida nagu päriselt kosta on?!

Valla Haldusfirma nõukogule on samad paberid kõik saadetud.

Ja mida sealt kostetakse?

Öeldakse seda, et äkki tegin mina oma lepingud nende pealt.

Millise valemiga!? Mina sain ühistu paberid enda kätte alles 18.detsembril, aga Esimesele juhatuse liikmele saatsin mina pakkumise 26.novembril!!!

Öeldakse, et äkki võtsin mina oma põhja hoopis internetist- Valga, Viljandi või mõne Võru lehelt – et internetis ringleb igasuguseid tüüplepinguid.

Eeeee? Te nimetate tüüplepinguks seda, kui seal on kasutatud selliseid sõnu nagu koristusvahendid, lambipirnid, lumelabidad, porimatid ja kõik muud laused, mis seal olid. Kindlasti ei ole tegemist mitte mingisuguse tüüplepinguga. Tegemist ei olegi lepinguga, vaid HINNAPAKKUMISEGA, mille MINA mõtlesin OMA PEAGA välja 26.novembri hommikul.

Kõige lähema versiooni sellest leiab minu enda kodulehelt, aga ka sealt ei leia lauseid, kus olen kirjutanud detailidest nagu lambipirnide, porimattide, mururehade jne…
Selle konkreetse ühistu puhul tegingi sellised täpsustused juurde, sest elanikud rääkisid, et neil ei vahetata isegi lambipirne; lund lükatakse ise, seega lumelabidate ostmine on vajalik; talv oli käes, seega on ilmselt vajadus porimattide järele jne. Ühesõnaga mina lähenen igale korteriühistule erinevalt.

Aga tuleb välja, et Valla Haldusfirmast teati juba 2017 aastal, kuidas mina lähenen 26.novembril 2020 aastal ühele korteriühistule. Fenomenaalne!

Kas neile endale ei tundu need õigustused juba ajuvabad w?

Öeldakse, et nemad ei ole uuriv astutus, sest nendel pole võimeid selliseid asju uurida. MA selgitan puust ja punaselt, kuidas pakkumine ja leping samasugused saavad olla. Ma saatsin kõik vajaliku paberid enne kohtumist kõigile nõukogu liikmete e-mailidele. Ma võtsin kõik paberid ka väljaprindituna kohtumisele kaasa.
Teil on kogu vajalik info olemas.Tundke selle vastu vähemalt huvi!

KUI TEIL VÕIMED PUUDUVAD, SIIS PALUN TEHKE POLITSEILE AVALDUS, SEST MINA JU ANNAN TEILE TEADA, ET LEPINGUD ON VÕLTSITUD.

Las politsei alustab siis menetlust. Kui tuleb välja, et mina valetangi, siis võtan kogu vastutuse – maksan menetluskulud, vajadusel trahvi ja vabandan ka, et ma selline valetaja olen!

Ma justnimelt sooviks, et Valla Haldusfirma poolt tehakse politseile avaldus, sest nende poolt sõlmitud lepingud on võltsitud. 
Te ei saa seda varjata, te ei saa kedagi peita, veel vähem õigustada. Punkt.

Teate, siin ei olegi enam küsimus, kas see lepingute võltsimine oli vajalik ja kui palju need lepingud sellele kaasa aitasid, et õigustada Esimese juhatuse liikme lähikondlase firmale tehtavaid ülekandeid. Sellel ei ole väga suurt vahet.

Siin on küsimus puhtalt selles, et lepinguid üldse võltsiti.

Nii tegutsetaksegi w?

On see päriselt OK?

Mind paneb täielikult kummastama see, kuidas vastaspoolel ei ole oskusi ja võimeid asju lahendada. Nad heidavad mulle ette seda, et sellest teemast kirjutan. Vabandage väga, kui ma üle kuu aja kirjavahetust pean, et lahendusi leida, aga mulle mitte midagi ei vastata, kokkusaamistest keeldutakse (ja see kõik oli enne blogimist!), siis mida ma nagu tegema oleksin pidanud?
 Pea padja alla panema ja tegema näo nagu mitte midagi ei oleks? 

Mulle heidetakse ette, et olen Valla Haldusfirma konkurent ja trügingi põhimõtteliselt sellisel viisil nö turule. No, kui ma tõesti nii väga neid ühistuid saada tahaks, siis ma oleks ammuilma endale näiteks selle maja „ära rääkinud,“ kus see Esimene juhatuse liige praegu üksinda toimetab ja kus ta eirab 17 inimese volikirja, sest ta ei näita ühistu dokumente. 
Jah! Saite õigesti aru. Ikka veel ei ole me saanud tutvuda  selle ühistu dokumentidega! Ootame ENDISELT kuupäeva, et saaksime nendega tutvuda. Kui Esimene juhatuse liige ootab, et võtame selle maja tal nö jõuga ära nagu seda sai tehtud ühistuga, kuhu mind konkreetselt haldama paluti, siis ta küll eksib. Seda ei juhtu, sest selle ühistu puhul on inimesed avaldanud konkreetset soovi ainult dokumentide kontrollimise osas. 

Jääb selline tunne, et selle ühistu puhul ei õnnestugi meil dokumente näha, sest ta lihtsalt ei broneeri aega. Olen selle küsimuse osas pöördunud ka vallavanema poole, kes lubas asja uurida. Ei muutunud midagi. Pöördusin siis küsimusega Valla Haldusfirma nõukogu liikme poole, kes andis mulle teada, et esitas Esimese juhatuse liikmele tugeva nõudmise, et too mulle vastaks. Sellest on nüüd möödas KUUS päeva. Kas midagi on muutunud? EI OLE!

Tundub, et seda Esimest juhatuse liiget ei huvita ei vallavanem ega ka teda juhatajaks valinud nõukogu liikme nõudmine. 

Tekib küsimus – kes teda üldse ohjeldada suudab, kui mitte nemad?

Nüüd, kus ma tegin puust ja punaselt selgeks, et Valla Haldusfirma on kasutanud võltsitud lepinguid - kas siis toimuvad mingid muutused? 

Kui kaua see ebanormaalsus veel kestab? 

1 kommentaar:

  1. Võitlen ka siin meie ühistuga. Soovin dokumente ja pangaväljavõtteid näha, ei midagi. Abi samuti mitte kuskilt, ei vallast, ei korteriühistute liidust, isegi maksuametisse olen pöördunud. Tehti meil majas ebasraduslikud juhatuse valimine, minupoolne seögitustöö toimis liiga vähestele.....mis järgmiseks? Pean oma raha eest juristi palkama?

    VastaKustuta