Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 1. oktoober 2020

Oktoobrikuu väljakutse!

Mõtlesin, et teeks endale väikse väljakutse ja kirjutaks oktoobrikuus iga päev blogi.

Mitte, et mul nüüd tagatasksut tohutu laviin teemasid võtta oleks, aga ma igatahes proovin. 

Kui ma 2019 aastal suutsin iga päev oma FB seinale ühe mind kõnetava aforismi panna, siis peaksin 30 päeva blogimist ka vastu pidama!

Kuna ma hetk tagasi just tulin sellele mõttele, aga kell on juba nii palju, et millestki konkreetsest kirjutada enam ei viitsi, siis eputan lihtsalt oma imeliste sügispiltidega talu juurest:


Saialill, peet ja aster :)

Et siis selline seen


Ja ma ei kavatsegi neid lehti ära riisuda ;)

Kosmos


Vaat, kui põnev lugemine oli! :):)

Kell on kusjuures alles 20.20, aga ma tahaks juba magama minna! Suvel oli samal ajal alles pool tööpäeva seljataga, aga nüüd tahaks juba tuttu! 
Ka tugevad väsivad ja jäävad lõpuks talveunne :):):):)


2 kommentaari:

  1. Oleks huvitav lugeda, mis on saanud sellest vanamemmest, keda abistasid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen läinud seda teed, et kirjutan vanamemmest igal
      aastal vhemalt korra. üldjuhul teen seda detsembris, nii ka sel aastal, nii et natuke kannatust :):):)
      Aga lühidalt öeldes - kõik on korras ;)

      Kustuta